Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Motiv ICT Security bedrijfsprofiel
Logo Motiv ICT Security
Motiv is een Nederlandse, private onderneming die al 20 jaar toonaangevend is als cybersecurity-dienstverlener. Motiv stelt zichzelf als doel om Nederland digitaal veiliger te maken door organisaties in zowel de publieke als de private sector te voorzien van ICT-Securityoplossingen en –diensten ter voorkoming van cybercriminaliteit, datadiefstal en datalekken. De ervaren security-professionals van Motiv identificeren zorgvuldig beveiligingsrisico’s bij klanten en bieden, door het combineren van hoogwaardige kennis, slimme ideeën en technologische mogelijkheden, innovatieve oplossingen die zorgen voor optimaal beveiligde bedrijfsprocessen en –toepassingen.

T : +31 (0)30 68 77 007
E : info@motiv.nl
W :

Volg Motiv ICT Security op: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
26 sep 2019 Cisco sluit zich aan bij Motiv’s Consortium tegen Cyberpesten

17 sep 2019 Motiv trakteert security experts tijdens SOC Experience Day op een kijkje in de toekomst van cybersecurity

16 jul 2019 Protinus IT, Motiv ICT Security en Vodafone Business winnen aanbesteding GGI-Veilig
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl