www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau
2475 volgers blijven op de hoogte!
Symantec B.V. bedrijfsprofiel
Logo Symantec B.V.
Symantec Corporation (NASDAQ: SYMC) is de wereldwijde leider op het gebied van cyberbeveiliging en helpt bedrijven, overheden en particulieren hun belangrijkste gegevens op alle gebieden te beveiligen. Overal ter wereld verwachten organisaties dat Symantec met strategische en geïntegreerde oplossingen komt, om geavanceerde aanvallen tegen endpoints, cloud en infrastructuur tegen te houden. Daarnaast zijn meer dan 50 miljoen mensen en families afhankelijk van Symantec’s Norton producten voor de bescherming thuis en van al hun apparaten. Symantec beheert één van 's werelds grootste cyberintelligentienetwerken, om bescherming te bieden tegen de meest geavanceerde bedreigingen.

T : +31 30 799 1090
W :

Volg Symantec B.V. op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
24 okt 2018 Onderzoek: schermtijd verleidelijker voor kinderen dan snoep

22 mrt 2018 Cryptojacking stijgt explosief en vormt enorme bedreiging voor cyber- en persoonlijke beveiliging

6 jun 2017 Symantec introduceert nieuwe geïntegreerde data-beveiligingsoplossing
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl