www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

Equant bedrijfsprofiel

Over Equant Maintenance Services
Equant biedt een grote verscheidenheid aan onderhoudsdiensten met wereldwijd dezelfde kwaliteit. Deze Maintenance Services worden afgestemd op de klant. Zo biedt het een keuze aan service levels om aan te sluiten bij verschillende eisen met betrekking tot responstijden en budgetten. Equant biedt hierbij lokale ondersteuning en wereldwijde coördinatie met ruim 3.000 professionals in meer dan 200 servicelocaties wereldwijd. Deze professionals ondersteunen klantennetwerken, LAN- en desktopapparatuur en maken wereldwijd gebruik van standaard serviceniveaus en consistente processen. De Global Customer Service Centers van Equant behandelen gerapporteerde incidenten, leveren deskundige engineers op iedere klantlocatie, registreren elk verzoek en informeren de klant via het Equant Global Service Management System, dat via het internet toegankelijk is. Klanten profiteren van kortere downtime door gegarandeerde responstijd en kunnen de kosten beter beheersen door consistente onderhoudskosten gedurende de looptijd van het contract.

Over Equant
Equant, onderdeel van de France Telecom Group, is wereldwijd aanbieder van data- en IP-netwerken. Daarnaast levert het bedrijf geïntegreerde diensten aan multinationals. Het netwerk van Equant verbindt belangrijke, zakelijke centra in 220 landen en gebieden met elkaar. Daarbij biedt Equant in maar liefst 165 landen lokale ondersteuning.

Equant heeft meer dan vijftig jaar ervaring in de datacommunicatiewereld en deze ervaring komt duidelijk naar voren in haar portfolio. Equant biedt het meest uitgebreide aanbod aan beheerde netwerkdiensten, waaronder het toonaangevende IP VPN dat vanaf 1 oktober 2003 door 950 wereldwijde bedrijven gebruikt wordt. Vanwege haar knowhow en klantgerichtheid, mag het bedrijf vele multinationals ter wereld tot haar klantenkring rekenen.

Equant kreeg op de World Communication Awards de award voor "Best Global Carrier 2003" en "Best Managed Service 2003" toegewezen. Daarnaast gooit het bedrijf voortdurend hoge ogen bij marktonderzoeken naar klanttevredenheid onder grote bedrijven.

Laatste persberichten
Equant biedt uitgebreide nieuwe suite met beheerdiensten voor Adaptive Network

Universal Music Group besteedt communicatie-infrastructuur uit aan Equant

Landis+Gyr migreert volledige infrastructuur naar Adaptive VPN-oplossing van Equant
 Equant persberichtenarchief (98 berichten)
Bedrijfslocatie
Helaas, er is onvoldoende adresinformatie beschikbaar.
Probeer het eens via www.google.nl/maps.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl