www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com
2474 volgers blijven op de hoogte!
Informer Software BV bedrijfsprofiel
Logo Informer Software BV
Informer start in 1993 als ontwikkelaar van maatwerksoftware. De boekhoudmodule vormt al snel de basis van het maatwerk en in datzelfde jaar verkopen we de boekhoudmodule voor het eerst als standalone boekhoudpakket. Dit blijkt zo'n succes dat Informer besluit zich geheel te richten op de ontwikkeling van financiële software. Het blijkt een juiste keuze: onze boekhoudprogramma's zijn al door vele kleine bedrijven en middelgrote ondernemingen gekocht en voor Mac-gebruikers zijn we met onze boekhoudpakketten zelfs al enige tijd marktleider in Nederland!

Inmiddels maken we niet meer louter boekhoudsoftware. De laatste jaren hebben we ook systemen voor onder meer urenregistratie, e-commerce, projectadministratie en client relation management (CRM) op de markt gebracht

E : info@informer.nl
W :

Volg Informer Software BV op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
13 dec 2016 Wederom primeur bunq & Informer: Direct betalen vanuit je boekhouding

8 nov 2016 Informer en MultiTankcard presenteren mobiliteitspas voor ondernemers

2 nov 2016 Wereldprimeur: Real-time boekhouden
Bedrijfslocatie