ItsaRep staat voor het opbouwen en bewaken van reputaties door middel van evenwichtige, constante en creatieve communicatie & PR.

Reputatiemanagement vraagt om heldere blik, een gedegen advies en een continu communicatieprogramma. In dit laatste speelt content een centrale rol. ItsaRep levert contentproducties die voor meerdere doeleinden geschikt zijn en dus hergebruikt kunnen worden. Zo realiseren we sneller meervoudige resultaten en een hogere return on investment.

Bovendien spelen we op deze manier in op het huidige medialandschap: wij creëren content die de basis vormt voor verschillende doeleinden en doelgroepen en geschikt is voor online en offline media, betaalde en redactionele aandacht, intern en extern.

ItsaRep is een maatschap in communicatie en PR opgericht door Erik van de Nadort, Chantal Schepers en Ward van Beek. Dit betekent dat jarenlange ervaring en kwaliteit samenkomen met professionaliteit én persoonlijke verantwoordelijkheid. Het hele team staat voor het resultaat van de onderneming en dus de kwaliteit van onze dienstverlening. Dit vertaalt zich in grote verbondenheid met elkaar én met de opdrachtgever. Wij staan voor een nuchtere en realistische benadering van ons werk waarbij strategisch advies naadloos overgaat in praktische output.

En oh ja, de fun-factor is ook heel belangrijk.

ItsaRep – Managing Reputations
Claim it, fame it.