Hill+Knowlton Strategies Nederland gelooft in de kracht van communicatie. De kracht om verandering te brengen, om vertrouwen te bouwen. Om voorkeur te bewerkstelligen voor een product, een bedrijf, een standpunt.

Onze klanten vertrouwen op onze visie en onze creativiteit in communicatie. Op onze expertise in het managen van percepties. En op onze bijdrage aan hun reputatie.

De ervaring van decennia leert dat zenden en ontvangen vandaag anders verloopt dan gisteren. En morgen doet de digitalisering grenzen nog verder vervagen, waarbij de consumenten steeds meer rechtstreeks communiceren met bedrijven en overheden. De invloed en impact van blogs, netwerken en sociale media groeit, waarmee de communicatie-uitdaging navenant groter en interessanter wordt. Effectief communiceren in deze complexiteit, dat is de kracht van Hill+Knowlton Strategies Nederland.

Onze consultants werken in telkens wisselende teams aan ideeën om de uitdagingen aan te gaan. Door diepgaande kennis over doelgroepen en hun verschillen en overeenkomsten zijn zij in staat gevoelige snaren te raken. En daarmee: de impact te realiseren die uw product of bedrijf verdient!

T : (020) 404 47 07
F : (020) 644 97 36