Datum: (102 dagen oud)

Wireshark University Training: Troubleshooting TCP/IP Networks

Analyzing, Securing, CSI – Cyber Security Investigations / Network Forensics Analysis, WiFi, VoIP

Hoofddorp, 8 februari 2018. Als Wireshark University Partner organiseert SCOS Software bv te Amsterdam-Hoofddorp van 16 tot en met 20 April 2018 een nieuwe Wireshark Training gebaseerd op Wireshark 2. Wireshark is onbetwist de populairste netwerk analyse tool met meer dan 500.000 downloads per maand.

SCOS Software is de enige officiële Wireshark Authorized Training Center welke in Europa deze training verzorgt samen met de Wireshark University van Laura Chappell. De training zal worden gegeven in Hoofddorp door een Certified Trainer van de Wireshark University USA. In deze training zal worden ingegaan op het efficiënt gebruiken van Wireshark en de packet-level TCP/IP communicatie door het bestuderen van zowel het correct als verkeerd gedragen van netwerken. Een groot gedeelte van de training zal diepgaand worden ingegaan op de mogelijkheden van Wireshark. Veder zal het beoordelen van zowel normaal als abnormale communicatie patronen van de TCP/IP toepassing en de meest gangbare applicaties worden bestudeerd, zoals DHCP, DNS, FTP, Telnet, HTTP, POP en SMTP. De nadruk gedurende de training zal sterk liggen op hands-on lab oefeningen en case studies uit de praktijk. Hiermee wordt kennis opgedaan welke direct na de training gebruikt kan worden.

SCOS-trainers zijn Certified Wireshark University Trainers, lid van FBI InfraGard, het Computer Security Institute, het IEEE en het Cyber Warfare Forum Initiative. Ze spreken regelmatig op regionale, nationale en internationale evenementen op het gebied van netwerken en beveiliging.

Voor meer inlichtingen:
SCOS Software bv