Datum: (127 dagen oud)
PR: LEWIS

Succesvolle samenwerking SD Worx en Talentsoft in de Nederlandse markt

Breda, 14 december 2017 – SD Worx en Talentsoft zijn sinds kort officiële partners in het aanbieden van HR-software totaaloplossingen voor de Nederlandse markt. Cobra HRM & Salaris, de alles-in-één HRM- en salarissoftware van SD Worx, is vanaf nu uitgerust met een koppeling met Talentsoft. Daarmee krijgen HR-managers in één oogopslag inzicht in alle HR-processen, van talentmanagement tot salarisverwerking.

Jan-Henk van Bennekom, commercieel directeur van SD Worx: “We horen van klanten dat de HR-oplossingen van SD Worx en Talentsoft goed op elkaar aansluiten, zowel voor de lokale (Nederlandse) organisatie, als voor de organisaties die een internationale oplossing zoeken. Hierdoor krijgt de klant vanuit de ‘best-of-breed’ gedachte een HR-ecosysteem dat voor alle HR-processen, van talentmanagement tot salarisverwerking, de best mogelijke ondersteuning biedt. Niet alleen voor de HR- en salarisprofessional maar ook voor alle medewerkers en het management. Een win-winsituatie voor alle gebruikers.”

Een perfecte combinatie dus die helemaal past bij de wensen van organisaties van vandaag de dag. Dit blijkt uit de eerste successen die al zijn voortgekomen uit deze samenwerking. Zo heeft het Koninklijke Nederlandse familiebedrijf Rotra, de vertrouwde en gerenommeerde One Stop Logistic Shop, gekozen voor de combinatie van SD Worx en Talentsoft. Als vooraanstaand logistiek dienstverlener gaat Rotra naast core HR en payroll, verzorgd door SD Worx, ook zijn soft HR-processen professionaliseren. Dat doen zij met recruitment, learning, performance en competentiemanagement geleverd door Talentsoft. Alles binnen één contract en met één factuur.

Jan-Herman Hanskamp, corporate HR-manager bij Rotra, heeft als ambitie met zijn medewerkers ‘Leading Logistics’ te zijn: “De keuze voor SD Worx en Talentsoft betekent voor Rotra een professionaliseringsslag, waardoor we nog beter in staat zijn het beste uit onze mensen te halen en hen via één portal te faciliteren met alles wat van belang is voor hun loopbaan binnen ons bedrijf.”

Ko Tanis, Senior Sales Manager bij Talentsoft, vertelt enthousiast: “De samenwerking met SD Worx verloopt prima, we vullen elkaar perfect aan. Vandaar al de eerste successen en er zullen er nog veel meer volgen. Ik kijk uit naar de verdere samenwerkingen en de oplossingen die wij HR-organisaties in heel Nederland kunnen gaan bieden.”

Over SD Worx
SD Worx biedt complete dienstverlening op het gebied van salarisadministratie, arbeidsrechtelijke & fiscale ondersteuning, HR-processen en HR-software. In Nederland én ook daarbuiten. Met dit unieke totaalpakket van software en dienstverlening, leveren zij in Nederland al 50 jaar een belangrijke bijdrage aan een professioneel Payroll & HR-beleid van onze klanten. De koppeling met Talentsoft is hier een mooie uitbreiding op. Meer info op: www.sdworx.nl

Over Talentsoft
Talentsoft werd in 2007 opgericht en is de Europese leider op het gebied van cloud based talentmanagement en digital learning software, met meer dan 1500 klanten en 8 miljoen gebruikers in 130 landen en 27 talen. Met een talentmanagementoplossing waarin competentiemanagement, loopbaanbegeleiding en trainingsprogramma's samenkomen, legt Talentsoft de basis voor de toekomst van HR. www.talentsoft.nl