Datum: (133 dagen oud)
PR: Pride PR

Pimm® Solutions bij de EMEA Technology Fast 500

Rotterdam, 11 december 2017Pimm® Solutions, marktleider op het gebied van slimme one-stop-shops voor cadeaubonnen, bloemen, taart en overige attenties voor zakelijk gebruik, is door Deloitte uitgeroepen tot één van de 500 snelst groeiende bedrijven van Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Pimm ® Solutions kwam binnen op plek 422.

Leonie Schipperus, CEO & Founder van Pimm® Solutions, is erg blij. “We zijn trots dat we tot de 500 snelst groeiende bedrijven van de EMEA-regio behoren. Het betekent dat onze oplossing om persoonlijke geschenken efficiënt te regelen, steeds meer bedrijven uitkomst biedt. We hebben daar met het hele team hard aan gewerkt de afgelopen jaren. Mooi om te zien dat die inzet zich uitbetaalt!

Eerder dit jaar werd Pimm® Solutions ook al bij de Deloitte Technology Fast 50 gerekend, de 50 snelst groeiende bedrijven van Nederland. De afgelopen vier jaar maakte het bedrijf een procentuele omzetgroei van maar liefst 270 procent door. Schipperus: “De plekken in beide lijsten zijn het tastbare bewijs dat onze klanten geloven in onze dienstverlening. Het is een geweldige manier om dit goede jaar af te sluiten!”

Deloitte Global’s Technology Fast 500™ 2017 werd samengesteld op basis van omzetgroei tussen 2013 en 2016. Op de lijst staan bedrijven uit 18 landen, waaronder Nederland, België, Frankrijk, Finland, Duitsland, Italië, Turkije en het Verenigd Koninkrijk. De bedrijven op de lijst zijn gemiddeld met 1377 procent gegroeid, tegenover een gemiddeld groeipercentage van 967 procent in 2016.

Paul Sallomi, Global Tech, Media & Telecom Industry Leader bij Deloitte: “De Fast 500 van dit jaar laat niet eerder vertoonde groei zien. Technologie blijft zich verder ontwikkelen, en de 500 verkozen bedrijven laten zien dat in elke industrie transformatie plaatsvindt, wat impact heeft op zowel klanten als bedrijven in alle sectoren. We feliciteren onze winnaars, en kijken uit naar hun verdere prestaties in 2018.”

Over Pimm® Solutions
Pimm® Solutions is dé one stop shop waarmee je voor iedereen superefficiënt persoonlijke geschenken kunt regelen. Door je bloemen, gebak, cadeaubonnen en geschenken via Pimm® te bestellen, help je jouw werkgever hoge verborgen kosten en inefficiënte processen terug te dringen. Pimm® centraliseert de inkoop van zakelijke cadeaus door duizenden leveranciers (ook je favoriete lokale bloemist en bakker) onder te brengen in één platform. Slim, want dit zorgt voor een vermindering van het aantal crediteuren, declaraties en facturen. Voor jou wordt het regelen van een cadeautje ook veel leuker. Niets meer voorschieten, een compleet assortiment, overal en op ieder moment geleverd, een centrale klantenservice en alles volgens de regels geadministreerd. Snel, slim én attent. Want iedereen verdient persoonlijke aandacht.

Meer informatie
Voor vragen of interviews kunt contact opnemen met Pride PR. Leonie Schipperus deelt graag haar kennis over de tail spend, werkkostenregeling of alles wat te maken heeft met total cost of ownership (TCO).

Pride PR
Simone Pouw / Jannemiek Starkenburg