Datum: (146 dagen oud)
PR: LVTPR

NETIS SYSTEMS verhoogt serviceniveaus voor Europese klanten

Nieuwe helpdesk met gratis nummer en nieuwe supportsectie op website

Spijkenisse, 27 november 2017 – NETIS SYSTEMS, de wereldwijde leverancier van netwerkproducten en oplossingen, lanceert zijn eigen helpdeskservices binnen Europa. Vanaf nu kunnen alle Europese NETIS-distributeurs en -resellers vertrouwen op lokale ondersteuning en up-to-date after sales-services, geleverd door NETIS-experts. Klanten kunnen gratis support verkrijgen door te bellen met 00800-63847787[1] of door gebruik te maken van de supportsectie op www.netis-systems.com.

“Dit is een belangrijke stap in het optimaliseren van onze customer-service in Europa”, zegt Sjors Hendriks, Managing Director Europe van NETIS SYSTEMS. “Wij richten ons sterk op het leveren van best-in-class producten, in combinatie met optimale service. Door het bieden van een gratis telefoonnummer kunnen klanten ons gemakkelijk bereiken en rekenen op snelle en effectieve probleemoplossing. Wij zijn ervan overtuigd dat dit hogere niveau van technische ondersteuning ons zal helpen bij het verder versterken van de positie van NETIS in Europa.”

Over NETIS SYSTEMS
NETIS SYSTEMS – opgericht in 2000 – is onderdeel van de NETCORE Group, dat zijn hoofdkwartier heeft in Shenzhen, China. NETIS is een wereldwijde leverancier van netwerkproducten en -oplossingen. Het portfolio bestaat uit draadloze routers, draadloze adapters, switches, DSL-modems en routers, netwerkadapters, en EPON en GPON voor consumenten en de zakelijke markt. Daarnaast ontwikkelt het bedrijf zich verder in oplossingen voor storage, security en multimedia. NETIS SYSTEMS telt meer dan driehonderd ervaren software- en hardware-engineers. Het bedrijf beschikt over dan meer dan dertig verkoopkantoren in China en verschillende internationale kantoren in Noord-Amerika, Europa, India, Taiwan en Korea. NETIS SYSTEMS realiseert sinds 2008 een structurele jaarlijkse omzetgroei van dertig procent.

[1] 800-400 933 voor Roemenië

LVTPR-Netis