Datum: (13 dagen oud)

TIE Kinetix lanceert Campaign Center voor FLOW Partner Automation

TIE Kinetix’s nieuwe Campaign Center module biedt fabrikanten en merken de mogelijkheid om volledig geautomatiseerd co-marketingcampagnes via hun channel partners naar de eindgebruikers te versturen. Partners die beperkte tijd, mensen en middelen hebben, kunnen nu direct gepersonaliseerde marketingcampagnes uitrollen zonder enige inspanning.

Het Campaign Center is het resultaat van TIE Kinetix’s 30 jaar ervaring in partnerautomatisering en ruim 16 jaar ervaring in through-partner marketing automation.

Through-partner marketing automation wordt gekarakteriseerd door de complexiteit van systemen en procedures voor partners in het indirecte kanaal. Met als gevolg dat de adoptie van partnerprogramma’s door partners vaak teleurstellend is voor fabrikanten. Vaak komt dit doordat partners niet regelmatig terugkeren om marketingcampagnes uit te gaan voeren voor hun merken. Het Campaign Center zal dit gaan veranderen.

Het Campaign Center biedt de partners een eenvoudige één-scherm ervaring om alle campagne elementen te activeren en uit te rollen. Alle campagne elementen zoals Google AdWordsTM for Channel, e-mailcampagnes, landingspagina’s, micro sites, promoties, sociale media berichten, online evenementen, marketingmateriaal en salesmateriaal kunnen vanuit één centrale plek worden geactiveerd.

De eerste klanten zijn inmiddels live met het nieuwe Campaign Center. Unify heeft recentelijk deze nieuwe module, als onderdeel van het FLOW Partner Automation platform, uitgerold naar haar partners onder de naam “Digital Channel”.

Unify streeft ernaar om het zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze partners om leads genereren en marktbereik te realiseren voor onze oplossingen. Digital Channel is een belangrijk platform om onze content- en marketingondersteuning aan onze partners te leveren” zegt Michelle Jones, Vice President of Channel Marketing bij Unify. “Door de toevoeging van deze nieuwe functionaliteiten aan Digital Channel, kunnen wij de executie van marketingactiviteiten eenvoudiger maken. Daarnaast geven wij onze partners meer keuze in de verschillende type campagnes die zij willen uitvoeren om hun bedrijf te laten groeien.”

De Unify partners zijn enthousiast over het nieuwe Campaign Center. Fabio Conti, Digital Marketing Executive bij NexusIP, geeft aan: “Ik beweeg mij eenvoudig door het nieuwe digital channel portaal. Ik vind het fantastisch! Het is intuïtief en eenvoudig om te gebruiken.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “Met de lancering van het Campaign Center willen wij een één-scherm ervaring bieden waarin de partner al zijn activiteiten kan uitvoeren. Dit moet gebeuren in een eenvoudige en intuïtieve ervaring om maximaal resultaat te behalen met een minimale inspanning. Partners hebben beperkte tijd en middelen om dit soort activiteiten uit te voeren. Het Campaign Center stelt de partner dan ook in staat om digitale marketingcampagnes via e-mail, sociale media, Google AdWords en meer te gaan doen. Dit is een nieuwe mijlpaal voor ons FLOW Partner Automation platform en onze ambitie om een volledig geautomatiseerde partnerervaring te bieden in het indirecte verkoopkanaal.”

Maria Chien, Service Director of Channel Marketing Strategies bij SiriusDecisions, voegt toe: "Informatieverzameling en andere activiteiten via digitale kanalen is de rode draad in het aankoopproces. Essentieel voor B2B organisaties is het begrijpen waar kopers hun informatie verzamelen en ervoor te zorgen dat je onderdeel wordt van de dialoog zowel online als offline. De juiste implementatie en executie van alle marketingactiviteiten vergroot de mogelijkheden en heeft een positieve impact op de effectiviteit van het programma. Onderzoek van SiriusDecisions toont aan dat marketingorganisaties die marketingactiviteiten ontplooien via geïntegreerde multi-channel programma’s die gebaseerd zijn op de buyer’s journey, twee keer zoveel pijplijn realiseren dan de organisaties die dit niet doen."