Datum: (17 dagen oud)

Seizoen 2 van The Grand Tour vanaf 8 december bij Amazon Prime Video

OFFICIËLE NIEUWE TRAILER VAN TWEEDE SEIZOEN BESCHIKBAAR

Londen, 1 november 2017 - Amazon Prime Video heeft vandaag bekend gemaakt dat het langverwachte tweede seizoen van The Grand Tour, de grootste internationale hitserie van Amazon, vanaf 8 december exclusief beschikbaar is op Amazon Prime Video. Wekelijks volgt een nieuwe aflevering met Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May.

Naast de bekendmaking van de lanceringsdatum is ook een nieuwe trailer beschikbaar voor een exclusieve preview van het tweede seizoen van The Grand Tour. Tijdens een duizelingwekkende intro komt het trio in beeld wanneer zij, op de klanken van Paul McCartney’s James Bond klassieker Live and Let Die, een spectaculaire aftocht maken van een besneeuwde berg. De nieuwe trailer van The Grand Tour neemt kijkers mee op een epische wereldreis met waanzinnige auto’s, prachtige locaties en een gezonde dosis modder, asfalt en adrenaline. Voor de opnames van het tweede seizoen heeft het trio gefilmd op vijf continenten en hebben zij meer bestemmingen bezocht dan ooit tevoren, waaronder Kroatië, Mozambique, Dubai, Spanje, Zwitserland, Colorado en New York City. De imposante studiotent bevond zich tijdens de opnames permanent in de Engelse Cotswolds.

The Grand Tour is vanaf 8 december beschikbaar op Amazon Prime Video. Prime Video-leden kunnen altijd en overal naar series kijken via PrimeVideo.com en de Amazon Prime Video-app voor Android- en iOS-telefoons en -tablets, Smart TV’s en game consoles. Fans kunnen het laatste nieuws over The Grand Tour volgen via Facebook en Twitter.

Voor klanten in de nieuwe Prime Video regio’s - waaronder Nederland - is Prime Video automatisch beschikbaar voor een introductieprijs van €2,99 (of $2,99) per maand voor de rest van 2017 en daarna voor €5,99 (of $5,99) per maand.