Datum: (19 dagen oud)
PR: Pride PR

Amazon Web Services wint Computable cloud-award

Den Haag,1 november 2017- Amazon Web Services (AWS), een onderneming van Amazon.com (NASDAQ: AMZN), heeft een Computable Award gewonnenin de categorie 'Cloud-aanbieder van het jaar'. De Computable Awards worden toegekend aan bedrijven, projecten en personen die zich volgens de lezers van Computable in het afgelopen jaar nadrukkelijk hebben onderscheiden binnen het vakgebied.

Amazon Web Services biedt al ruim tien jaar een cloudplatformmet meer dan vijftig diensten op het gebied van compute, opslag, database, analytics, mobiel, internet of things en applicaties vanuit datacenters over heel de wereld. Meer dan een miljoen klanten, waaronder snelgroeiende startups zoals Pinterest, Airbnb en Supercell, grote ondernemingen en overheidsinstellingen over de hele wereld vertrouwen op AWS-diensten om hun infrastructuur te draaien.

Het vakblad Computable reikte dit jaar voor het twaalfde jaar op rij de Computable Awards uit.AWS werd uitgeroepen tot winnaar vande award op basis van een beoordeling van de jury (50%) en door het aantal stemmen van het publiek (50%).

Pride PR
Paulien Otter / Simone Pouw
amazon@pridepr.nl

Over Amazon Web Services
Al ruim tien jaar is Amazon Web Services ’s werelds meest complete en geadopteerde cloudplatform. AWS biedt meer dan 50 diensten op het gebied van compute, opslag, database, analytics, mobiel, Internet of Things, en applicaties vanuit datacenters in de VS, Australië, Brazilië, China, Duitsland, Ierland, Japan, Korea en Singapore. Meer dan een miljoen klanten, waaronder snelgroeiende startups, grote ondernemingen en overheidsinstellingen over de hele wereld vertrouwen op AWS-diensten om hun infrastructuur te draaien, hen meer agile te maken, en de IT-kosten te verlagen. Kijk voor meer informatie over AWS op http://aws.amazon.com.

Over Amazon
Amazon.com opende juli 1996 de deuren op het web. Het bedrijf houdt zich aan vier principes: obsessief op klanten gericht zijn in plaats van op de competitie, een passie voor vernieuwing, vasthouden aan operationele uitmuntendheid en nadenken over de lange termijn. Klantenrecensies, 1-click shopping, gepersonaliseerde aanbevelingen, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire tablets, Fire TV, Amazon Echo en Alexa is een aantal van de producten en diensten die ontwikkeld zijn door Amazon.