Datum: (20 dagen oud)
PR: Pride PR

Amazon Web Services sponsort European Women in Technology

Amsterdam, 31 oktober 2017Amazon Web Services is één van de hoofdsponsors van de tweede European Women in Technology-conferentie, die dit jaar op 8 en 9 november plaatsvindt in de Amsterdam RAI.

Het evenement is bedoeld als platform voor verdere ontwikkeling van en kansen voor vrouwen in de technologiesector. De organisatie deed uitgebreid onderzoek, zowel op de markt als in de community, om ervoor te zorgen het programma en de netwerkmogelijkheden aansluiten op bestaande behoeften.

AWS vindt gelijke kansen erg belangrijk en wil, zoals Chief Evangelist Jeff Bar eerder dit jaar al schreef, er alles aan doen om jonge vrouwen te helpen de volgende generatie techneuten, managers en ondernemers te worden. Daarom verzorgt Kim Murphy, Head of EMEA Training and Certification bij AWS de Keynote Speach; Aarthi Raju, Solutions Architect bij AWS geeft op de tweede dag een presentatie.

Meer weten? Ga naar http://www.europeanwomenintech.com.

Pride PR
Simone Pouw /Paulien Otter
amazon@pridepr.nl

Over Amazon Web Services
Al ruim tien jaar is Amazon Web Services ’s werelds meest complete en geadopteerde cloudplatform. AWS biedt meer dan 50 diensten op het gebied van compute, opslag, database, analytics, mobiel, Internet of Things, en applicaties vanuit datacenters in de VS, Australië, Brazilië, China, Duitsland, Ierland, Japan, Korea en Singapore. Meer dan een miljoen klanten, waaronder snelgroeiende startups, grote ondernemingen en overheidsinstellingen over de hele wereld vertrouwen op AWS-diensten om hun infrastructuur te draaien, hen meer agile te maken, en de IT-kosten te verlagen. Kijk voor meer informatie over AWS op http://aws.amazon.com.

Over Amazon
Amazon.com opende juli 1996 de deuren op het web. Het bedrijf houdt zich aan vier principes: obsessief op klanten gericht zijn in plaats van op de competitie, een passie voor vernieuwing, vasthouden aan operationele uitmuntendheid en nadenken over de lange termijn. Klantenrecensies, 1-click shopping, gepersonaliseerde aanbevelingen, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire tablets, Fire TV, Amazon Echo en Alexa is een aantal van de producten en diensten die ontwikkeld zijn door Amazon.