Datum: (20 dagen oud)
PR: Marcommit

Unique Finance geaccrediteerd door de Nederlandse Branchevereniging van Accountants

Almere, 30 oktober – Unique Finance beschikt als eerste hr-dienstverlener over een Permanente Educatie (PE)-accreditatie van de Nederlandse Branchevereniging van Accountants. Unique Finance is namelijk door kwaliteitswaarborger Cedeo erkend als leerbedrijf voor de accountancybranche. Twee keer per jaar organiseert Unique Finance bijeenkomsten voor werkgevers en werknemers met een financiële achtergrond. In elke editie staat een onderwerp centraal dat de financiële arbeidsmarkt raakt, nu of in de toekomst. Door de huidige PE-accreditatie behalen deelnemers nu PE-uren voor deze bijeenkomsten.

De eerstkomende evenementen van Unique Finance vinden plaats op drie verschillende data en locaties:
  • 7 november 2017 in Rosmalen
  • 14 november 2017 in Rotterdam
  • 21 november 2017 in Hoofddorp
Het thema van de evenementen is “The Future is now!”, met onderwerpen zoals blockchain en cybersecurity. Iedere bijeenkomst staat gelijk aan drie PE-uren.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via: https://unique.nl/Finance/events/.

Over Unique
Al ruim 45 jaar is Unique hr-dienstverlener met oog voor het talent van mensen. Unique bemiddelt flexibel en vast personeel, geeft advies en leidt op. Met als doel een omgeving waarin kandidaten en organisaties succesvol zijn en blijven. Unique ontwikkelt talent en weet waar talent het beste tot recht komt. Want bevlogen unieke mensen tillen organisaties naar een hoger niveau. Iedere dag.

Unique is onderdeel van USG People N.V. Kijk ook op www.unique.nl en op https://hrstore.unique.nl/nl-NL/Shop/Product/Index

Marcommit
Tessie Woestenberg