Datum: (38 dagen oud)

Rittal aanwezig op DatacenterDynamics 2017

Het wereldwijd toonaangevende “DatacenterDynamics Converged Europe Conference and Expo” op 7 en 8 november in Londens Old Billingsgate brengt de scherpste geesten van de wereld bijeen om hun expertise te delen met een internationaal publiek van ICT- en datacenterprofessionals.

Rittal zal er zijn met een reeks aan solutions die aansluit bij de behoeften van bedrijven die datacentra ontwerpen, installeren en beheren, ongeacht hun afmetingen of schaalgrootte. Deze solutions zijn ontworpen om gebruikers efficiënte, flexibele en schaalbare datacentra te bieden die zijn afgestemd op de uitdagingen die vandaag de dag de aandacht vragen en op de uitdagingen die reeds aan de horizon verschijnen.

Bezoekers kunnen zien hoe energie-efficiëntie deel uitmaakt van het ontwerp, wat de kracht van modulebouw is en hoe projecten toekomstvast kunnen worden uitgevoerd, ongeacht of het om een paar racks of om honderden servers gaat.

Clive Partridge van Rittal UK zegt: “Rittal – The System is een concept dat klanten een gecoördineerde aanpak biedt om ontwikkelingsprojecten te ondersteunen. Beginnend met een nauwkeurige studie en analyse van de eisen van de klant – die zich kunnen uitstrekken tot de planning van het gehele datacentrum – kunnen we vervolgens solutions bieden op basis van exact op elkaar afgestemde, efficiënte componenten voor de IT-infrastructuur. Dit kan variëren van robuuste racks voor server- en netwerktechnologie tot efficiënte voeding,  bescherming en energiebesparende klimatiseringsystemen.”

Uitdagen van de grenzen aan technologie

Rittal zal tijdens de conferentie dit jaar ook voordrachten houden en voorbeelden uit de praktijk laten zien die aantonen dat het werken langs de randen van de technologie een katalysator kan zijn voor innovatie en baanbrekende ontwikkelingen.

Bezoekers zien bijvoorbeeld hoe Rittal’s ingenieurs tijdens een high-density computing project vraagtekens plaatsten bij theoretische ontwerplimieten, producten tot hun fysieke grenzen hebben belast en waarborgden dat duurzaamheid en beveiliging bepalend waren bij alle ontwerpbeslissingen. Hoewel niet iedereen high-density computing gaat toepassen, zullen de tijdens de ontwikkeling van dergelijke systemen geleerde lessen aansprekend zijn voor elke directeur of manager van een datacentrum en bijdragen aan het verlagen van de operationele kosten zonder daarbij concessies te doen aan de prestaties.

Samen met onze collega’s van Rittal UK zijn wij op stand 20 en stand 7 in de OCP-ruimte aanwezig tijdens de DatacenterDynamics Converged Europe Conference and Expo. Dit evenement vindt plaats op 7 en 8 november in Londens Old Billingsgate.

Rittal
Rittal uit Herborn in Hessen, Duitsland, is wereldwijd een toonaangevende systeemaanbieder voor behuizings- en kasttechniek, stroomverdelingssystemen, systeemklimatisering, IT-Infrastructuur en software & service. Systemen van Rittal worden toegepast in vrijwel alle takken van de industrie – in de automobielindustrie, in de energieopwekking, in de machine- en installatiebouw en in de ICT-branche. Met in totaal 10.000 medewerkers en 58 dochtermaatschappijen is Rittal over de hele wereld aanwezig.

Het brede productenprogramma omvat bovendien infrastructuursystemen voor modulaire en energie-efficiënte computerruimten met innovatieve veiligheidsconcepten voor de fysieke beveiliging van data en systemen. De toonaangevende softwareleveranciers EPLAN en Cideon vullen de systemen van Rittal aan met engineeringsoplossingen die zich uitstrekken over meerdere disciplines, alles ondersteund door Rittal Automation Systems met automatiseringssystemen voor de schakelinstallatiebouw.

Het in 1961 opgerichte Rittal is de grootste onderneming binnen de door de eigenaar geleide Friedhelm Loh Group. De Friedhelm Loh Group is met 18 productielocaties en 78 dochtermaatschappijen over de hele wereld succesvol. De ondernemingsgroep heeft ruim 11.500 medewerkers en behaalde in 2015 een omzet van 2,2 miljard euro. Voor de achtste keer op rij werd het familiebedrijf in 2016 uitgeroepen tot Topwerkgever in Duitsland. In een in heel Duitsland uitgevoerde studie constateerden het tijdschrift Focus Money en de Stiftung Deutschland Test dat de Friedhelm Loh Group in 2016 behoort tot ondernemingen met de beste opleidingen.  Meer informatie vindt u op www.rittal.nl, www.nextlevel4it.nl, www.nextlevel4industry.nl, expert.rittal.nl en www.friedhelm-loh-group.com.

Voor nadere informatie:
Rittal B.V., Postbus 246, 6900 AE  Zevenaar, Tel. (0316) 59 16 60, Fax (0316) 52 51 45
E-mail: sales@rittal.nl, sites: www.expert.rittal.nl en www.rittal.nl

Rittal Hybrid Cloud Packages

Afdruk toegestaan. Vermeld s.v.p. als bron Rittal GmbH & Co. KG. Wij ontvangen graag een bewijsnummer.