Datum: (42 dagen oud)
PR: Marcommit

Aerohive introduceert nieuwe Guest Management dienst voor Managed Service Providers

Amstelveen, 10 oktober 2017 – Aerohive Networks® (NYSE: HIVE), de onafhankelijke leverancier van zakelijke cloud-based netwerkoplossingen, introduceert een nieuwe dienst voor beheer van de draadloze netwerktoegang voor personeel en gasten. Deze dienst biedt Managed Service Providers (MSP’s) en Hospitality Service Providers (HSP’s) nieuwe methoden voor authenticatie van gasten en tools voor hotspot-beheer. Daarmee kunnen ze hun klanten op grotere schaal van ondersteuning voorzien.

Het uitgebreide MSP-aanbod van Aerohive omvat Hotspot 2.0 en vanuit de cloud geauthenticeerde aanmeldingen op basis van Facebook en Google. In combinatie met de softwaregedefinieerde draadloze architectuur van Aerohive kunnen restaurantketens, koffiezaken en andere bezoekersgerichte organisaties hun klanten snelle en betrouwbare internettoegang bieden.

Om de beheermogelijkheden van MSP’s verder te vergroten heeft Aerohive het tabblad Inventory toegevoegd aan HiveManager® NG. Dit biedt een centraal overzicht van alle vaste en draadloze infrastructuurcomponenten dat het beheer van sterk gedistribueerde omgevingen aanzienlijk vereenvoudigt. Aerohive biedt daarnaast de mogelijkheid om uitzonderingen op beleidregels in te stellen voor grote omgevingen. Deze zorgen voor een drastische vereenvoudiging van de workflows die MSP’s gebruiken voor het inrichten, beheren en bijwerken van de omgevingen van diverse kleine klanten. MSP’s kunnen op deze manier gebruikmaken van een overkoepelend netwerkbeleid om voor een efficiënt gebruik en optimalisatie van netwerken te zorgen. Hierbij kunnen ze gebruik blijven maken van SSID’s per locatie, beveiliging en het Captive Web Portal om klanten een gebruikservaring op maat te bieden.

Aerohive heeft de afgelopen maanden zijn platform voor MSP’s uitgebreid met de nieuwe optie Private Cloud. Hiermee kunnen zij hun eigen instance van HiveManager NG hosten om ondersteuning te bieden voor meer dan één miljoen apparaten en multi tenancy-beheer met de nieuwe Hierarchical HiveManager (HHM). Deze oplossing creëert een pool van apparaten en licenties voor alle klanten en locaties van de MSP.

Het uitgebreide MSP-aanbod van Aerohive biedt flexibele zakelijke voorwaarden, een gescheiden aanschaf van hardware en software, bewakings-API’s voor de integratie van draadloze netwerkgegevens met centrale MSP-dashboards, ticketingsystemen en een breed scala aan CapEx- en OpEx-gebruiksmodellen.

Ontdek hoe MSP’s het beheer van hun multi-tenantnetwerken kunnen vereenvoudigen met de nieuwe mogelijkheden van Aerohive voor hotspots en het beheer van de netwerktoegang voor gasten.

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten