Datum: (41 dagen oud)

MagnaVersum nieuwe shirtsponsor Rugby Club West-Friesland

HOORN, 9 oktober 2017 – MagnaVersum heeft zich afgelopen zaterdag officieel gepresenteerd als de nieuwe shirtsponsor van het juniorenteam van Rugby Club West-Friesland. Het Nederlandse technologiebedrijf ondersteunt hiermee de jeugd van de Hoornse club.

De CEO van MagnaVersum, Soekhram Gokoel, overhandigde deze voorafgaand aan de wedstrijd in de kantine van de club. Op het shirt prijkt het beeldmerk van MagnaVersum in het witte hexagon op de paarse shirts van het team.

MagnaVersum is een technologiebedrijf dat BI & Analytics services en Applicatieontwikkeling aanbiedt aan de B2B markt. Het BI & Analytics team verzorgt een betere informatievoorziening binnen bedrijven door beschikbare interne en externe data om te zetten in heldere en begrijpbare informatie, zodoende het beslissingsproces van haar klanten te verbeteren en versnellen. Het IntelliTech team creëert ‘consumer engagement’ oplossingen voor A-merken over de hele wereld door toepassing van Augmented Reality met smartphone applicaties. Met klanten als onder andere Philips, de Kamer van Koophandel, Unilever en PepsiCo bewijst het bijna twee jarige bedrijf goede zaken te doen in een verscheidenheid van markten.

De keuze voor shirtsponsoring bij dit team komt niet zomaar uit de lucht vallen, vertelt Soekhram Gokoel, CEO van MagnaVersum. Gokoel: “Als jong bedrijf hebben wij enorm ons best moeten doen voor elke opdracht die wij tot nu toe hebben binnen gehaald. We moeten opboksen tegen bedrijven met een gevestigde naam, of anderzijds tegen toepassingen die reeds bekend zijn daar wij een vernieuwing willen aanbieden aan onze klanten. Het team dat wij nu sponsoren is ook jong, moet strijden voor elk punt dat zij scoren en neemt het op tegen teams die vaak al wat langer spelen. Die gelijkenis heeft ons geïnspireerd en doen besluiten dat dit veelbelovende team een eigen shirtsponsor verdiend. De jongens en meiden in het Rugbyteam geven meer dan 100% bij elke wedstrijd en elke training, wat ik ook zeker herken bij ons op de werkvloer”.

MagnaVersum nieuwe shirtsponsor Rugby Club West-FrieslandJohan Kruger, voorzitter van Rugby Club West-Friesland, zegt blij te zijn met de sponsoring: “Dankzij sponsors als MagnaVersum kan onze club groeien en raken onze jeugdige teams gemotiveerd om nóg meer hun best te doen. We merken dat het grote impact heeft op de jeugd wanneer een bedrijf zegt sponsor te willen worden van het team. Het is fantastisch dat een vernieuwend bedrijf als MagnaVersum zich wil verbinden aan onze club.”

Het gehele team van MagnaVersum wenst het juniorenteam van Rugby Club West-Friesland alle succes toe en moedigt ouders aan om hun kroost te ondersteunen in de ontwikkelingen die zij zowel binnen als buiten het veld doormaken. Dat de nieuwe shirts een impuls hebben gegeven aan het team moge duidelijk zijn, de wedstrijd die het team speelde na overhandiging van de shirts hebben zij gewonnen met 116-0.

MagnaVersum nieuwe shirtsponsor Rugby Club West-Friesland

Wilt u meer weten over MagnaVersum, haar aangeboden diensten of deze shirtsponsoring, kunt u per e-mail contact opnemen met Martijn Roelofs op marketing@magnaversum.com.