Datum: (108 dagen oud)
PR: OCTANE PR

Konica Minolta kiest voor ISSD als technologiepartner

Voor de ontwikkeling en levering van Dynamische Dashboards kiest Konica Minolta ISSD als partner

Amsterdam, 04 oktober 2017 - Konica Minolta heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met International Smart Solutions Development (ISSD) voor de ontwikkeling en levering van Dynamische Dashboards.

Dynamische Dashboards ontwikkeld door ISSD kunnen een grote hoeveelheid data verzamelen, verwerken en analyseren. Hierdoor kunnen voorheen onbekende correlaties geïdentificeerd worden en inzichtelijk gemaakt worden in grafieken en tabellen. De Dynamische Dashboards tonen (near) real-time informatie zodat organisaties tijdig kunnen inspelen op veranderingen in de markt of trends. Zij kunnen hierdoor echte data-gedreven beslissingen nemen. Deze ISSD dashboards, ontwikkeld voor Konica Minolta, zijn gebruiker specifiek en bevatten informatie uit verschillende bronnen zoals: financiële-, HR-, logistieke, - en productie applicaties maar ook sensoren uit de Internet Of Things (IOT)-wereld. Ze worden continu ge-update en blijven daardoor relevant.

Konica Minolta en ISSD geven aan dat voor veel organisaties het integreren en visualiseren van data nog altijd tijdrovend is. De huidige oplossingen bevatten vaak informatie die al verouderd of erg statisch is. Met geluk wordt de informatie dagelijks ge-update maar voor veel organisaties is dit maar wekelijks of soms maandelijks het geval. Ook worden allerlei informatiebronnen aan elkaar gekoppeld en via verschillende complexe verwerkingen vervolgens aan de gebruikers getoond, echter vaak te laat.

Zelfservice en empowerment zijn sterke eigenschappen van dit product en passen precies in de visie van Konica Minolta: ‘van papier naar digitale informatievoorziening’.

“Morgen zien dat je gisteren had kunnen inspelen op een situatie behoort met deze oplossing tot het verleden”, zegt Luuk Bruning, Marketing Expert Business Development bij Konica Minolta. “Vandaag inspelen op de actualiteit wordt de norm én zorgt voor een betere bedrijfsvoering.”

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is gevestigd in Amsterdam en een dochteronderneming van Konica Minolta Inc. in Tokio. Het maakt deel uit van de divisie Business Technologies van dit Japanse moederbedrijf.

Konica Minolta Business Solutions is dienstverlener op het vlak van ICT, documentgerelateerde processen en digitaal printen en blinkt uit in zakelijke adviesdiensten, implementatie- en beheerdiensten. In dit kader combineert het Optimized Print Services (OPS)-concept van Konica Minolta advies, hardware, softwareoplossingen en beheermogelijkheden die de bedrijfsprocessen van klanten (kosten)efficiënter maken. Om klanten optimaal te ondersteunen met krachtige en duurzame oplossingen investeert technologieleider Konica Minolta continu in R&D.

Met wereldwijd zo’n 43.300 werknemers (stand juni 2016) realiseerde Konica Minolta Inc. een netto-omzet van circa 7,8 miljard euro in het boekjaar 2015-2016.

Ga naar www.konicaminolta.nl en www.konicaminolta.eu voor meer informatie. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Termen en productnamen kunnen al dan niet (wettig) gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaars en worden hierbij erkend.

Over ISSD
ISSD, een Nederlands IT bedrijf met een focus op Europa en een echt andere insteek op projecten dan de gevestigde IT partijen. Maximale klantwaarde creëren in een omgeving waar “afspraak is afspraak” bepalend is. De development teams van ISSD zijn ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd, Oracle Gold, Microsoft Silver partner en in Q-1 2018 GDPR compliance.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com
Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: www.konicaminolta-images.com