Datum: (46 dagen oud)
PR: Marcommit

Aerohive introduceert het breedste scala aan gebruiksopties voor cloud-based netwerkbeheer binnen de branche

Amstelveen, 3 oktober 2017 – Aerohive Networks® (NYSE: HIVE), onafhankelijke leverancier van zakelijke cloud-based netwerkoplossingen, introduceert het breedste scala aan gebruiksopties voor netwerkbeheer binnen de branche: Public Cloud, Private Cloud en Virtual Appliance. HiveManager® NG, de multi-tenant cloud-architectuur van Aerohive, maakt gebruik van een Global Data Center (GDC) en Regional Data Centers (RDC’s) in verschillende delen van de wereld. Daardoor wordt een architectuur gecreëerd die ondersteuning biedt voor miljoenen netwerkapparaten. Deze oplossing biedt organisaties schaalbaarheid en onafgebroken beschikbaarheid. Daarnaast voldoet deze aan alle eisen op het gebied van privacy en onafhankelijke data.

Private Cloud RDC
Om organisaties optimaal flexibele gebruiksopties te bieden voor HiveManager NG maakt Aerohive zijn Regional Data Center-concept toegankelijk voor partners en klanten met de oplossing Private Cloud RDC. Deze biedt dezelfde voordelen als de Public Cloud, zoals ondersteuning voor Aerohive Connect™, Select™ en Insight™, maar kan worden ingezet binnen de infrastructuur van de klant of partner. Dit is een ideale oplossing voor bedrijven en managed service providers (MSP’s) die behoefte hebben aan de flexibiliteit en schaalbaarheid van de cloud. Daarnaast behouden zij controle door hosting in hun eigen datacenter of op basis van hun Cloud Service Provider-account.

Virtual Appliance
HiveManager NG is daarnaast beschikbaar in de vorm van een Virtual Appliance. Aerohive is voornemens om de schaalbaarheid van deze oplossing uit te breiden naar 5.000 beheerde apparaten. Hierbij wil de organisatie dezelfde technologie inzetten als bij Public Cloud. De Virtual Appliance is bij uitstek geschikt voor het MKB en partners die de mogelijkheden van de cloud willen benutten en controle over hun lokale implementatie willen behouden.

Aerohive is in staat om deze mogelijkheden voor netwerkbeheer aan te bieden dankzij het gebruik van geavanceerde technologieën zoals ElasticSearch en Kibana in combinatie met, zijn in eigen beheer ontwikkelde, Cooperative Control Architecture. Hiermee kunnen alle implementaties van Aerohive-oplossingen, ongeacht omvang en hosting op publieke cloud of op locatie, gebruikmaken van dezelfde functies en dezelfde geavanceerde access networking-apparatuur. Deze aanpak maakt het ook mogelijk om de functionaliteit van Aerohive Connect op te waarderen naar de geavanceerde beheermogelijkheden van Aerohive Select en die aan te vullen met de voordelen van Aerohive Insight.

“Wat de cloud-architectuur van Aerohive zo uniek maakt, is dat die is ontwikkeld met het oog op een optimaal flexibel gebruik en schaalbaarheid tot miljoenen apparaten”, zegt Dan Weidong Liang, vice president Cloud Architecture bij Aerohive Networks. “We maken gebruik van de laatste stand der techniek en ontwikkelen oplossingen met een focus op de cloud. Onze klanten kunnen hierdoor op snelle en kostenefficiëntie wijze een bedrijfsspecifieke combinatie van oplossingen, diensten en infrastructuurcomponenten inzetten.”

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten