Datum: (50 dagen oud)
PR: Yellow Communications

Eaton tekent overeenkomst met zes xEnergy licentiepartners

Zaltbommel, 3 oktober 2017- Powermanagement bedrijf Eaton heeft met zes Nederlandse paneelbouwers een licentieovereenkomst getekend voor de assemblage van xEnergy verdeelsystemen tot maximaal 6300 A. Met de overeenkomst wordt de kwaliteit van de geleverde producten nog nadrukkelijker gewaarborgd en wordt de samenwerking met Eaton verder geïntensiveerd. De zes paneelbouwers, SRP Zuid, PS Nederland, Van Egmond, Distripoint, HG Industrial en Aqualectra werden door Eaton uitgenodigd in de Amsterdam ArenA, waar Eaton werkt aan één van de grootste duurzame energieopslagsystemen van Europa.

De ondertekening van de overeenkomst maakt onderdeel uit van een Europeespaneelbouwprogramma van Eaton. Met de kwalificatie ‘licentiepartner’ en de daarbij behorende kwaliteitseisen, kan de Eaton xEnergy licentiepartner voldoen aan een veel gevraagde eis van nationale en internationale contractors.

Ron Golhof, sales manager Benelux bij Eaton, verwelkomde de zes partijen en benadrukte nog eens hoe bijzonder deze samenwerking is. “We hebben in Nederland zo’n 220 paneelbouwers. Een groot aantal assemblagebedrijven werkt samen met Eaton, maar deze zes hebben zich doorontwikkeld tot licentiepartners. Ik ben er trots op dat we deze zes partijen als kwaliteitspartner mogen erkennen!”

Over Eaton
Eaton is een powermanagementbedrijf dat in 2016 een omzet realiseerde van $19,7 miljard. Het bedrijf biedt energie-efficiënte oplossingen die klanten helpen om hun elektrische, hydraulische en mechanische energie efficiënter, veiliger en duurzamer te beheren. Eaton wijdt zich aan het verbeteren van de levenskwaliteit en het milieu door het gebruik van powermanagementtechnologieën en -diensten. Eaton telt ongeveer 95.000 medewerkers en verkoopt zijn producten aan klanten in meer dan 175 landen. Ga voor meer informatie naar www.eaton.nl/electricalof volg Eaton op Twitter:https://twitter.com/ETN_NL.

Thumbnail

715 KB jpg licentieovereenkomst_paneelbouwers_1.jpg

Thumbnail

959 KB jpg licentieovereenkomst_paneelbouwers_2.jpg

Bij gebruik foto's graag de naam van fotograaf Ron Offermans vermelden.

Voor meer informatie:

Yellow Communications