Datum: (61 dagen oud)

Dutch IT-channel Awards: nomineer nu!

IT Business netwerkgala op 18 januari 2018 in Studio21 Hilversum

De eerste nominaties voor de derde editie van de Dutch IT-channel Awards zijn binnen. Tot 5 oktober 2017 heeft iedereen in het IT-kanaal de kans om distributeurs, resellers en vendoren aan te dragen voor een nominatie in een van de categorieën van deze felbegeerde awards. Via een speciale website kunt u heel eenvoudig bedrijven of personen aandragen die een nominatie verdienen, bijvoorbeeld omdat zij in 2017 een onderscheidende prestatie hebben geleverd. Nomineren kan direct via deze link.

Iedereen uit de IT-branche kan de komende tijd een bedrijf of persoon voordragen voor een award. Vervolgens stelt een onafhankelijke jury samen met de redactie van Dutch IT-channel per categorie een top-5 van genomineerden samen, waarop u kunt stemmen. De winnaars krijgen op 18 januari 2018 de felbegeerde awards uitgereikt, tijdens het feestelijke Dutch IT-channel Awards Nieuwjaarsgala in Studio 21 in Hilversum.

Nomineren

Onderbouw uw nominatie met de juiste argumenten. Beschrijf waarom een organisatie of persoon in 2017 innovatief, succesvol of bijzonder is geweest. U kunt uw nominatie extra onderbouwen door bijvoorbeeld een relevante case aan te leveren.

Tijdens het stemproces besteedt Dutch IT-channel veel aandacht aan alle genomineerden, onder meer in online nieuwsberichten. Ook heeft de december-uitgave van de printeditie van Dutch IT-channel een speciaal Dutch IT-channel Awards Magazine als bijlage. Dutch IT-channel ondersteunt het stemproces bovendien met een uitgebreide campagne op onder andere diverse social media kanalen.

Nomineren kan direct via deze link.

Over Dutch IT-channel Awards

Dutch IT-channel (www.dutchitchannel.nl) is een platform dat zijn lezers en volgers dagelijks informeert over actuele ontwikkelingen en trends in de Nederlandse en internationale tech business. Het accent ligt op de business rond IT-oplossingen (hardware, software, diensten) en de spelers die op deze markt actief zijn. Het Dutch IT-channel Awards Nieuwsjaarsgala is het invloedrijkste en grootste netwerkevenement voor de Nederlandse IT Business.  Noteer alvast in uw agenda: Dutch IT- channel Awards Nieuwjaarsgala, 18 januari 2018, Studio 21 te Hilversum.

Verzeker u nu van de beste plekken!

Neem contact op voor sponsoring, reserveringen of informatie met Yvonne Bansagi: y.bansagi@dutchitchannel.nl of 06 – 23 53 03 99.