Datum: (10 dagen oud)
PR: LVTPR

Dorint Hotel Frankfurt-Oberursel updatet service met Gigaset pro

Moderne communicatieoplossing biedt gasten snelle en efficiënte service

Arnhem, 14 september 2017 – Dorint Hotel Frankfurt-Oberursel, onderdeel van Dorint Hotels & Resorts, optimaliseert zijn service voor gasten met een vernieuwde communicatieoplossing, inclusief de digitale iQ-telefoonoplossing van Betterspace in combinatie met Maxwell 10-toestellen van Gigaset pro. Op die manier speelt het hotel in op de veranderende behoeften van gasten – zowel zakenreizigers als toeristen – die worden beïnvloed door moderne technologische ontwikkelingen.

Om de digitalisering binnen de hotelbranche bij te benen en zijn (zakelijke) gasten een optimale service te bieden, koos Dorint Hotel voor de iQ Phone-oplossing van Betterspace – leverancier van slimme hotelproducten. De oplossing combineert het Gigaset Maxwell 10, een HD-multimedia toestel met touchscreen, met een digitale gastenmap. Zo profiteren hotelgasten van een continue up-to-date service. Thuis zijn zij gewend om overal direct informatie te kunnen opzoeken en downloaden. Dorint Hotel biedt hen deze naadloze, persoonlijke ervaring nu ook onderweg en op locatie. Gasten zoeken vanuit hun hotelkamer bijvoorbeeld eenvoudig informatie op over het hotel en de omgeving. Ook de telefoniediensten van het hotel worden met de oplossing naar een hoger niveau getild. Zo is er een directe verbinding met de receptie en roomservice, waarbij de diverse mogelijkheden visueel worden weergegeven. Een taxi is eenvoudig te boeken met behulp van vooraf ingevulde adresinformatie, en gasten starten via het device snel een videogesprek op met zakenrelaties of het thuisfront. Zo komt Dorint Hotel tegemoet aan de wensen van zijn gasten en de digitalisering van de maatschappij.

Sören Mölter, General Manager van Dorint Hotel Frankfurt-Oberursel: “We merken dat gasten door alle moderne technologieën gewend zijn aan een snelle en efficiënte service. Dorint Hotel sluit graag aan op deze behoefte door het verblijf van gasten zo aangenaam en eenvoudig mogelijk te maken. Uiteindelijk draait alles om gastvrijheid. Met de oplossingen van Gigaset pro zijn we in staat gasten de gewenste service te bieden en uit te dragen waar Dorint Hotel voor staat: comfort en hoge kwaliteit.”

Benjamin Köhler, medeoprichter en hoofd sales bij Betterspace: “De digitalisering is ook in het hotelwezen niet meer weg te denken. Een hotel boeken, informatie opzoeken, een verblijf beoordelen: alles gebeurt tegenwoordig online. Onze iQ-software in combinatie met de Maxwell 10-toestellen biedt een oplossing waarmee Dorint Hotel en zijn gasten optimaal met elkaar communiceren. Gasten worden bovendien voorzien van de meest actuele informatie en doen eenvoudig boekingen via het systeem. Waar men vroeger op een hotelkamer een verzameling folders, brochures en een gastenmap aantrof, staat er nu één strak en modern device met de meest up-to-date informatie.”

Boris Baresic, salesmanager bij Gigaset pro: “Door ons brede productportfolio waren we in staat voor elke ruimte en elke behoefte de juiste oplossing te kiezen. Gigaset heeft met zijn consumententak al een grote bekendheid verworven op de telecommarkt. Mensen zijn daardoor al gewend aan het gebruik van een Gigaset-telefoon. Met Gigaset pro oplossingen haal je als hotel dan ook een bepaalde vertrouwdheid in huis, wat resulteert in tevreden gasten die graag weer terugkomen.”

De oplossing is live in Frankfurt. Bekijk de video van de implementatie op de website van Gigaset pro: https://www.gigasetpro.com/nl/gigaset-pro/persinformatie/3/video-dorint-hotel-frankfurt-oberursel/

Over Gigaset pro
Gigaset pro – onderdeel van de Gigaset Group – bedient zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio van premium producten en biedt professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op EMEA.

Neem voor meer informatie contact op met:
LVTPR
Eline Alberts / Marcel Klein