Datum: (67 dagen oud)
PR: ContentXperience

BPSolutions behaalt Veeam Gold-status

Driebergen, 12 september 2017 - BPSolutions, de toonaangevende IT Solutions & Cloud Services Provider uit Driebergen, heeft de Veeam Gold Partner-status behaald.

BPSolutions heeft onlangs de Veeam Gold ProPartner-status gekregen. De toekenning door Veeam is een erkenning voor de investeringen in kennis en certificeringen in het Veeam portfolio en de omzetgroei die het afgelopen jaar gerealiseerd is.

Martijn van Veen, Commercieel Directeur bij BPSolutions, vertelt: “We hebben veel geïnvesteerd in het Veeam-partnership en daarmee onderschrijven we de toegevoegde waarde voor onze klanten om oplossingen te leveren die voldoen aan de hedendaagse integratie- en databeschikbaarheidseisen in virtuele omgevingen zoals VMware en Hyper-V.”

Ronald Ooms, Vice President North East EMEA bij Veeam Software, vult aan: “Veeam is in het gebruik zeer klantvriendelijk te noemen. Als we kijken naar de integratie en implementatie, dan vereist dit in de praktijk consultancy- en implementatie-ervaring. Hiermee past het partnership met Veeam perfect in het portfolio van BPSolutions.”

BPSolutions levert Veeam-oplossingen on-premise, maar biedt ook 24/7 cloud-based disaster recovery en off-site backup services op basis van Veeam-technologie vanuit haar Nederlandse datacenters.

//////////////////////////////////////////EINDE PERSBERICHT/////////////////////////////////////////////

Profiel BPSolutions Group
Binnen de BPSolutions Group vallen de activiteiten van BPSolutions, BPCloudServices en BPAnalytics.

BPSolutions is sinds 2001 alom erkend adviseur op het gebied van dynamische ICT-infrastructuren, datamanagement en analytics. BPSolutions heeft strategische samenwerkingsverbanden met IBM, Lenovo, HPE, SAP, Veeam en Microsoft.

BPCloudServiceslevert 24/7 managed & cloud services voor mission-critical omgevingen. BPCloudServices ontzorgt de IT-afdelingen van organisaties en ondernemingen van elk formaat door cloud-, IT-monitoring en beheerdiensten te leveren met de hoogst mogelijke beschikbaarheid tegen minimale risico’s.

BPAnalyticsricht zich met haar data scientists en engineers op het helpen van organisaties op het gebied van innovatie met data-advisering, advanced analytics (zoals Machine Learning en Deep Learning) en het exploiteren en beheren van de data-oplossingen.

Perscontact:
BPSolutions Group