Datum: (77 dagen oud)
PR: carolijn peelen bv

Europese business conferentie bereidt klanten voor op digitale, data-afhankelijke toekomst

IoT, AVG, data-gestuurde klantbeleving, digitalisatie. Dit zijn enkele van de thema’s die aan bod komen tijdens de Data of Tomorrow conferentie op woensdag 20 en donderdag 21 september in EYE Amsterdam.

De Data of Tomorrow conferentie is een terugkerend Europees event voor business vertegenwoordigers die geïnteresseerd zijn in data toepassingen voor business succes. De conferentie is erop gericht om de nieuwste trends en best practices in business technologie en data management over te brengen. Het biedt daarnaast een uniek internationaal platform om met collega bedrijven, vak deskundigen en leveranciers van gedachten te wisselen.

De agenda biedt een verscheidenheid aan keynote speakers die vanuit diverse invalshoeken naar zakelijk empowerment kijken, fascinerende business cases presenteren en hun ervaringen en deskundigheid delen.

Het programma biedt grensverleggende inzichten vanuit succesvolle organisaties als bol.com, Staples, Kaufland, Mitchells & Butlers, MediaSaturn, Santander en Schneider Electric. Deelnemers zullen verder geïnspireerd worden door onder meer programmeur, verhalenverteller en illustrator Linda Liukas, Kopenhagen Suborbitals, hoofdredacteur InternetRetailing Ian Jindal, wiskundige Dr. Hannah Fry, Data Governance coach Nicola Askham en antropoloog Colin Moon.

The conferentie wordt gehost door Stibo Systems – de wereldwijde Business-first™ Master Data Management leverancier met jarenlange ervaring in het omzetten van data naar business waarde – en wordt gesponsord door partners msg group, foryouandyourcustomers, Cognizant, Comma Group, CGI, Xplore Group, bridging IT, SDZeCOM, Sigma, en Namics, die allen in EYE aanwezig zullen zijn.

Tijdens de tweedaagse conferentie met entertainment en diner op 20 september, worden 300 deelnemers verwacht. Stibo Systems is een ervaren conferentie organisator met een track record van soortgelijke events in onder meer Londen (2013) en Berlijn (2015).

Voor meer informatie:

Hilke Diepenbruck, conference manager, T+49(0)15164959672 / hilh@stibosystems.com

Carolijn Peelen, PR, T +31(0)653280936 / carolijn@peelen.nu

www.dataoftomorrow.com