Datum: (73 dagen oud)

Amazon Prime Video beschikbaar via Sony PlayStation

Seattle, 6 september 2017 – Amazon heeft bekend gemaakt dat de Amazon Prime Video app vanaf vandaag - ook in Nederland - beschikbaar is in de PlayStation Store. Hierdoor kunnen Prime members voortaan vanaf Sony Entertainment’s PlayStation 3 en PlayStation 4 het Amazon Prime Video aanbod streamen.

In december is Amazon Prime Video gelanceerd voor klanten in meer dan 200 landen wereldwijd. Prime Video leden in Nederland hebben onder andere exclusief toegang tot nieuwe Original series zoals The Tick, de best bekeken Prime Video-serie The Grand Tour met Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May en populaire award-winning Amazon Original Series zoals The Man in the High CastleTransparentMozart in the JungleAmerican Gods en Goliath, naast een breed aanbod aan bekende Hollywood series en films.

Prime Video-leden kunnen altijd en overal naar Amazon Original-series kijken via PrimeVideo.com of streamen via PlayStation en vele andere apparaten waaronder Android- en iOS-telefoons en -tablets, Fire Tablets, populaire LG- en Samsung Smart-televisies, Android-televisies van Sony. Ook kunnen alle titels worden gedownload naar mobile devices voor offline gebruik waardoor het Amazon Prime Video aanbod altijd en overal zonder meerkosten beschikbaar is.

Voor klanten in de nieuwe Prime Video regio’s - waaronder Nederland - is Prime Video automatisch beschikbaar voor een introductieprijs van €2,99 (of $2,99) per maand voor de rest van 2017 en daarna voor €5,99 (of $5,99) per maand. Klanten die nog geen Prime Video-leden zijn, kunnen zich aanmelden voor een gratis proefabonnement van 7 dagen via PrimeVideo.com.

Over Amazon
Amazon heeft vier basisprincipes: focus op de klant in plaats van op de concurrentie, passie voor uitvindingen, aandacht voor uitmuntendheid en denken op lange termijn. Klantbeoordelingen, 1-click-shopping, gepersonaliseerde aanbevelingen, Prime, fulfilment door Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire-tablets, Fire TV, Amazon Echo en Alexa zijn een aantal van de zelfontwikkelde diensten en producten. Ga voor meer informatie naar www.amazon.com/about en volg @AmazonNews.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie en/of beeldmateriaal:

Simone van Putten, Golin
E: Svanputten@golin.com