Datum: (139 dagen oud)
PR: LEWIS

Cathelijne Quarré-Bijleveld benoemd tot Director of Field Marketing bij Snow Software

Haarlem, 31 augustus 2017 – Snow Software heeft Cathelijne Quarré-Bijleveld (43) aangesteld als Director of Field Marketing. In deze rol is zij verantwoordelijk voor de field marketingactiviteiten van Snow Software in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Portugal.

Cathelijne brengt 17 jaar marketingervaring mee. Voor haar komst naar Snow Software was Cathelijne werkzaam voor Iron Mountain, waar zij begon als Marketing Manager Benelux en later Head of Field Marketing Western Europe werd. In deze rol was zij verantwoordelijk voor de verdere professionalisering van het global marketingteam van Iron Mountain en versterking van de demand generation activiteiten van het bedrijf in negen Europese landen.

Cathelijne heeft met name de overstap naar Snow Software gemaakt vanwege de open cultuur en ambitieuze inslag van het bedrijf: “Snow Software is volop in beweging. Ik wil graag vanuit mijn rol een sturende bijdrage gaan leveren aan de verdere groei van het bedrijf, met als belangrijkste uitdaging het verder professionaliseren van de partner marketing en demand generation activiteiten. Door sales en marketing als één team met één plan te laten opereren, met de prioriteiten van de business als uitgangspunt, leveren we gezamenlijk een directe bijdrage aan de omzet en groei van Snow Software.”

Angus Cameron, Regional Business Manager bij Snow Software, is verheugd met de komst van Cathelijne: “Ons bedrijf zet mooie stappen naar verdere groei en marketing is hierin een bepalende factor. Ik heb er alle vertrouwen in dat Cathelijne ons met haar ervaring, visie en ambities gaat helpen om sales en marketing nog meer op 1 lijn te krijgen en processen te optimaliseren.”

Thumbnail
680 KB jpg cqb4.jpg

Over Snow Software Benelux B.V.
Snow Software is een wereldwijde leverancier van producten en diensten op het gebied van Software Asset Management (SAM). Of het nu door gebrek aan controle, onbegrip of compliancy komt, Snow is van mening dat de meeste organisaties te veel betalen voor hun software. Om dit aan te pakken biedt Snow Software een Software Asset Management (SAM)-oplossing die ervoor zorgt dat organisaties over de juiste licenties beschikken voor de software die ze gebruiken, niet te veel en niet te weinig. Kijk voor meer informatie op www.snowsoftware.com

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS:
E-mail: SnowsoftwareNL@teamlewis.com