Datum: (123 dagen oud)
PR: Lubbers De Jong

NASA landt in Nederland

AMSTERDAM, 18 juli – NASA bevestigt dat Veronica McGregor als keynote speaker naar Nederland komt voor OnBrand ‘17. McGregor is het brein achter de social media campagnes van de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie. Met GIFjes, VR en 360 graden video’s maakt ze ruimtevaart voor een groot publiek toegankelijk. Haar projecten voor NASA zijn onder meer bekroond met de SXSW Interactive Award en Webby awards.

“Toen we OnBrand begonnen hadden we niet gedacht dat NASA ooit bij ons zou komen spreken,” aldus Lidia Lüttin, CMO bij Bynder. “Al is het eigenlijk best een logische match. NASA is sinds de Marslanding van 2008 actief op social media. Via hun eigen kanalen bereiken ze miljoenen volgers rechtstreeks, en indirect is de achterban nog omvangrijker. Bovendien experimenteert NASA veel met nieuwe communicatievormen. Met name op het gebied van 360 video’s en virtual reality doen ze hele mooie dingen. We kijken daarom erg uit naar de keynote van Veronica McGregor.”

Sprekersoverzicht OnBrand ‘17:

Ben & Jerry’s – Jay Curley
Creative Evangelist – Jeremy Tai Abbett
Dawn – David Snellenberg
GoSpooky – Tim van der Wiel
Google Creative Lab – Steve Vranakis
HEMA – Adriana Hoppenbrouwer
IMA – Maddie Raedts
Interbrand – Jez Frampton
KLM Royal Dutch Airlines – Karlijn Vogel-Meijer
LEGO Group – Peter Kim
New York Times – Sebastian Tomich
SharpEnd – Cameron Worth
Sylvain Labs – Alain Sylvain
ThinkSprint – Scott Morrison
TOMS – Lisa Hogg
Typeform – Alex Antolino
VICE – Mark Chalmers

Meer informatie is hier te vinden.

OnBrand ’17: Beyond
Locatie: SugarCity | Sugarcity Ring | 1165 MJ Halfweg