Datum: (130 dagen oud)

GAC behoort tot top 3 Vitaalste Bedrijven van Noord-Brabant

GAC Business Solutions heeft in de verkiezing tot Vitaalste Bedrijf van Noord-Brabant de top drie bereikt. Algemeen directeur Erik van Driel: “Wij feliciteren Peijnenburg met de eerste plaats. Voor GAC is het halen van de top drie een mooie bekroning van het harde werk van ons vitaliteitsteam en van alle medewerkers. Ik ben trots te werken voor een bedrijf dat zich op dit vlak weet te onderscheiden.”

Optimale werk-leven balans
Het huidige vitaliteitsprogramma van GAC is in 2013 ingezet. Het omvat het volledige spectrum van welzijn. Erik: “GAC biedt voedings- en bewegingscoaches, heeft de werkplekken opnieuw ingericht en zowel een ontspanningsruimte als een inspiratieruimte gerealiseerd. Jaarlijks bieden we verschillende vitaliteits-bevorderende trainingen, zoals vorig jaar bijvoorbeeld ‘Mentaal Vitaal’. GAC werkt op basis van Het Slimme Werken. Dat geeft iedereen de mogelijkheid om een optimale werk-leven balans te vinden.”

Vitaalste Bedrijf van Nederland
Vitale bedrijven zijn van groot belang voor de economie van Nederland. Daarom is dit jaar voor de derde keer de verkiezing van het ‘Vitaalste Bedrijf’ georganiseerd door MKB-Nederland en ONVZ Zorgverzekeraar. Peijnenburg is de winnaar voor de provincie Noord-Brabant en dingt eind 2017 mee naar de titel Vitaalste Bedrijf van Nederland.

Het Slimme Werken
GAC werkt niet alleen zelf slim, maar biedt dit ook aan als onderdeel van de oplossingen die het klanten biedt. Erik: “Wij werken op basis van het Growing Together principe. Dat stelt dat hechte, duurzame samenwerking de sleutel vormt tot groei. Het Slimme Werken biedt medewerkers de best mogelijke omgeving om samen meer te bereiken. Dit geeft invulling aan de Digitale Transformatie. Daarin spelen mensen de hoofdrol en juist daarom is het van groot belang om in te zetten op vitaliteit.”

Noot voor redactie, niet voor publicatie

Meer informatie:
Marcel Nanning, Campaign Manager | T:+31(0)499 582 827 | m.nanning@gac.nl.
GAC Business Solutions | De Scheper 307 | 5688 HP Oirschot | +31(0)499  582 828 | info@gac.nl | www.gac.nl

GAC Business Solutions
GAC Business Solutions is een Brabants bedrijf dat bestaat sinds 1983. GAC levert business software aan bedrijven/ondernemers in de middenmarkt. Met circa 145 ambitieuze medewerkers bedienen we een trouwe klantengroep die we beschouwen als business partners. Onze klanten bevinden zich voornamelijk in de branches van Zakelijke Dienstverlening (IT / Consultancy bedrijven/ Accountantskantoren), Groothandel, Productie en in de Kinderopvang. Wij werken als business partner van Microsoft met Microsoft Dynamics NAV. Voor iedere ondernemer is het zaak dat hij, kijkend naar zijn IT behoefte, de juiste middelen inschakelt. GAC voorziet in de breedste zin in de deze behoefte. Of het nu gaat om SharePoint (intra/extranet), Office 365, Dynamics CRM (relatiebeheer) of Dynamics NAV (ERP). Wij zijn in staat om onze klanten op alle vlakken te voorzien van een innovatieve oplossing.
www.gac.nl