Datum: (140 dagen oud)
PR: Lubbers De Jong

Arrow ECS wint drie awards van Oracle tijdens VAD Global Community Forum

Houten 5 juli 2017 – Oracle heeft Arrow ECS beloond met drie awards tijdens zijn Value Added Distributors Global Community Forum in Boedapest, Hongarije.

Arrow ECS werd geëerd voor de hoogste totale omzet, de hoogste omzet met cloudoplossingen en de meest innovatieve oplossingen en praktijkcases op het gebied van cloud. De organisatie kreeg daarvoor de awards ‘Highest EMEA Overall Revenue Contribution 2017’, ‘Highest EMEA Cloud Revenue Contribution 2017’ en ‘EMEA Cloud Innovation & Best Practices 2017’.

Het Oracle VAD Global Community Forum werd georganiseerd voor managers en leidinggevenden van Oracle’s value added distributeurs in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, met gasten uit de regio’s Azië en Pacific, Noord-Amerika en Latijns-Amerika. Topmensen van Oracle gaven inzicht in de laatste innovaties, de nieuwste groeimogelijkheden en de visie van Oracle op marktontwikkelingen.

Arrow ECS nam de prijzen in ontvangst voor de aantoonbare topprestaties die het heeft geleverd in algemene zin en met name als het gaat om cloudoplossingen. Met de awards wil Oracle VAD’s inspireren met zijn producten en technologie te innoveren, om op die manier waarde te creëren voor eindklanten. De drie awards voor Arrow tonen aan dat het bedrijf zijn partners succesvol ondersteunt in activiteiten die belangrijk zijn voor Oracle. Dat heeft de distributeur onder andere bewezen met initiatieven als het ‘Proof of value platform’ en de ‘Mobile cloud assessment tool’.

“Terwijl Oracle zijn indrukwekkende SaaS-, PaaS- en IaaS-porfolio verder ontwikkelt, zien we met veel genoegen dat onze Oracle-strategie werkt. Het resultaat is dat we dit jaar deze drie zeer belangrijke prijzen hebben mogen ontvangen”, zegt Eric Nowak, President voor Arrow ECS in EMEA. “We zien dat de sterke cloudoplossingen van Oracle in hoog tempo populair zijn geworden bij eindgebruikers en we gaan door met de combinatie met onze unieke value added services, zoals training, solution stacking, cloud assessment en migratie.”

++++

Over Arrow ECS
Arrow ECS is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en enterprise computing-oplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 100.000 fabrikanten van apparatuur, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk waarin het vanuit 460 locaties in 85 landen actief is.

Over Oracle PartnerNetwork
Oracle PartnerNetwork (OPN) is Oracle’s partnerprogramma dat partners een duidelijk voordeel biedt bij het ontwikkelen, verkopen en implementeren van Oracle-oplossingen. OPN biedt de mogelijkheid om trainingen te volgen en specifieke kennis van Oracle’s producten en oplossingen op te doen. Het heeft zich ontwikkeld tot een programma dat past bij Oracle’s groeiende productportfolio, partnerlandschap en de zakelijke kansen die er zijn. OPN biedt onder andere de belangrijke mogelijkheid voor partners om te worden beloond voor hun investeringen in Oracle Cloud. Partners kunnen zich door het innovatieve OPN Cloud-programma bij hun klanten onderscheiden met hun expertise en profiteren van groeiende voordelen. Meer informatie vindt u op http://www.oracle.com/partners.

Trademarks:
Oracle en Java zijn geregistreerde handelsmerken van Oracle en/of haar filialen.