Datum: (144 dagen oud)
PR: The Communication Force

Mobiel doorwerken in de zomer

Uw business-laptop in vier stappen zomerklaar

Breda, 27 juni 2017 – Zorg dat uw laptop in vorm is voor het vakantieseizoen. Met deze vier opruimtips blijft uw mobiele werkpaard goed, veilig en snel presteren.

1 Geheugenkuurtje
Is uw notebook niet vooruit te branden? Tijd voor de grote geheugendetox. Verwijder alle overbodige programma’s en documenten die u niet gebruikt. Programma’s als SpaceSniffer en TreeSize zijn hierbij handige opruimhulpjes. Zo komt er meer geheugen vrij en loopt de notebook weer als een zonnetje.

2 Crashdieet
Geheugenvreter nummer 1 is datafragmentatie op de harde schijf. Deze aandoening zorgt voor inefficiënt gebruik van opslag. Met een goed defragmentatieprogramma heeft u de gegevens weer geordend bij elkaar. In Windows 10 zit daarvoor een programma ingebouwd. Deze oefening leidt tot zeker 20% meer vrij geheugen. Als u ook ongebruikte netwerkconnecties opschoont, kunnen de prestatie van uw notebook er soms met 40% op vooruitgaan.

3 Ruim je geschiedenis op

4 Schakel een personal trainer in
Wilt u geen gedoe en altijd een snelle notebook? Vraag uw IT-afdeling naar de mogelijkheden voor een zero client-oplossing. Dat zijn ultraslanke mobiele werkpaardjes waarmee u uw werkzaamheden overal kunt uitvoeren, zonder dat er gegevens lokaal op uw apparaat worden opgeslagen. Alles wat u nodig heeft om uw werk uit te voeren, haalt u uit de cloud. Superveilig en ideaal om zowel vanuit kantoor als vanuit (vakantie)huis te werken. Voor de IT-afdeling bovendien overzichtelijk in het onderhoud. Alle functies en gegevens zijn te bereiken via een virtuele desktopinfrastructuur in de cloud. Dat maakt het risico op malware en datadiefstal een stuk kleiner.

Over Toshiba
Toshiba Corporation, een Fortune Global 500-bedrijf, levert toonaangevende oplossingen in de vorm van geavanceerde elektronische en elektrische producten en systemen in vijf strategische businessdomeinen: Energy & Infrastructure, Community Solutions, Healthcare Systems & Services, Electronic Devices & Components en Lifestyle Products & Services. Op basis van het commitment van de Toshiba Group, ‘Committed to People, Committed to the Future’, bevordert Toshiba wereldwijd activiteiten die groei door creativiteit en innovatie helpen waarborgen en bijdragen bij aan de totstandkoming van een wereld waarin mensen overal onder veilige en comfortabele omstandigheden leven.

Toshiba, in 1875 opgericht in Tokio, is vandaag de dag de spil in een mondiaal netwerk van meer dan 580 bedrijven en 199.000 werknemers en een jaaromzet van ruim 6,6 triljoen yen (55 miljard US dollar).

Meer informatie over Toshiba is te vinden op: www.toshiba.nl.

NOOT VOOR DE REDACTIE:
Voor meer informatie, specificaties of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen:

Toshiba Information Systems Benelux

Simon Bontje
Tel. +31 (0)76 - 5438712
simon.bontje@toshiba.nl

The Communication Force

Yvette Cramer
Tel. +31 (0)23 56 56 852
yvette@communicationforce.com

Alle in dit persbericht vermelde handelsnamen zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaar. De informatie in dit persbericht is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Toshiba Information Systems Benelux kan er echter niet voor instaan dat deze informatie juist en/of volledig is. Aan de inhoud van het persbericht kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.