Datum: (152 dagen oud)

ITRP is geaccepteerd in het accelerator programma van de top Silicon Valley accelerator voor enterprise startups.

Palo Alto, 22 juni, 2017. Met trots mogen wij mededelen dat ITRP Institute is geaccepteerd in het 6 maanden durende programma van Alchemist Accelerator. Een unieke kans voor ITRP om te mogen deelnemen aan het topprogramma voor enterprise SaaS startups.

In 2016 verkreeg de Alchemist Accelerator een nummer 1 positie door Samir Kaji, een managing director van First Republic Bank die voorheen werkzaam was voor de Silicon Valley Bank. Startups die het programma doorlopen van de San Francisco Bay accelerator halen gemiddeld $8.1 miljoen op.

Een aantal van de investeerders achter de Alchemist Accelerator zijn Cisco Systems, Draper Fisher Jurvetson, Foundation Capital, Mayfield, Khosla Ventures, Salesforce.com, Sapphire Ventures, Siemens, Tyco, en US Venture Partners.

Door het deelnemen aan het Alchemist Accelerator programma heeft het ITRP Institute toegang tot een groot netwerk van prominente experts en coaches die in staat zijn om de oprichters door de snelle groeifase heen te leiden.

“Dit zijn spannende tijden voor ons” zegt Cor Winkler Prins, CEO van ITRP Institute. “Wij omringen onszelf met de beste talenten om ons voor te bereiden voor de volgende expansiefase. Het is een eer deze mogelijkheid te hebben gekregen.”

Daarnaast krijgt ITRP Institute ook toegang tot enkele van ‘s werelds grootste bedrijven en investeerders om het bedrijf te helpen zich voor te bereiden op extreme groei.

Over ITRP
Het ITRP Institute is de leverancier van ITRP, een SaaS service management oplossing dat grote bedrijven in staat stelt om naadloos met managed service providers samen te werken en ondertussen real-time inzage te hebben in het service niveau dat ze krijgen. Opgericht in 2010 in Palo Alto, Californië. Voor meer informatie zie: www.itrp.com.

Over de Alchemist Accelerator
De Alchemist Accelerator is een venture-backed-initiatief gericht op het versnellen van de ontwikkeling van seed-stage B2B bedrijven. De primaire screeningcriteria van de accelerator is op teams, met een duidelijke focus op onderscheidende technische mede-oprichters.

De accelerator investeert ongeveer in 60 ondernemingen per jaar. Meer dan 50% rondt een eerste significante investering af, binnen 12 maanden na hun Alchemist Demo Day. Voor meer informatie bezoek: www.alchemistaccelerator.com.

Pers contact
Naam:             Nevlynn Janssen