Datum: (150 dagen oud)
PR: Wisse Kommunikatie

Verbreding dienstenportfolio maakt Finalist totaalpartner IT

IT-leverancier breidt dienstverlening uit met Consultancy en Infrastructuur

Rotterdam, 22 juni 2017 – IT-leverancier Finalist heeft haar portfolio uitgebreid met Consultancy- en Infrastructuur-diensten. Finalist kiest er bewust voor om haar dienstverlening verder te verbreden zodat opdrachtgevers door één partij ondersteund worden in alle facetten van IT. De toevoeging van de twee diensten versterkt de rol van Finalist als aanbieder van totaaloplossingen in de IT.

Consultancy
De nieuwe Consultancy-dienst biedt klanten meer ondersteuning aan het begin van een IT-traject zodat de focus meteen gelegd kan worden op de samenwerking tussen IT-systemen onderling. Zo onderzoekt Finalist de buyer journey bij klanten en wordt er meegedacht over de best passende IT-strategie. Op die manier kan Finalist in samenwerking met de klant nog beter bepalen welke IT-oplossing het beste beantwoordt aan de vraag en behoefte.

Mark de Vos, Directeur Consultancy bij Finalist over deze uitbreiding "Om tot goede oplossingen te komen voor onze klanten zoeken we continu de verbinding tussen business, technologie en design. In combinatie met onze kennis en expertise ondersteunen we zo onze klanten om hun businessdoelstellingen te behalen."

Infrastructuur
Met de toevoeging van Infrastructuur-diensten optimaliseert Finalist het werkplekbeheer van organisaties. Hiermee zorgt het bedrijf ervoor dat verschillende oplossingen naadloos samenwerken en hardware en software zorgvuldig op elkaar afgestemd zijn. Dit resulteert uiteindelijk in een optimale gebruikerservaring.

Marc van der Kaa en Chris Stuij, Unitmanagers Infrastructuur bij Finalist over deze uitbreiding: " Bij onderwijs- en zorginstellingen draait alles om het ontzorgen en het delen van kennis. Dit zijn dan ook belangrijke voorwaarden voor een optimale gebruikerservaring. Door de uitbreiding van ons dienstenportfolio zijn we nu nog beter in staat om in de behoeften van onze klanten te voorzien."

Finalist richt zich met haar diverse IT-oplossingen voornamelijk op zorg- en onderwijsorganisaties. Zij ontwikkelen en realiseren portals, sociale intranetten, corporate websites, integratie-oplossingen en specifieke maatwerkoplossingen. Denk hierbij aan zorg- en onderwijsspecifieke oplossingen zoals een digitale leer- en werkomgeving en een cliëntenportaal. Finalist stelt in al haar oplossingen het verbinden van verschillende IT-facetten centraal om zo voor een optimale gebruikerservaring te zorgen.

---------------------------
Noot voor de pers
Voor meer informatie over Finalist kunt u contact opnemen met Ewout Lap, Marketing Manager van Finalist, telefoon: 06 292 182 74 of per e-mail: ewout@finalist.nl.

Over Finalist
Finalist verbindt mens en IT met een marktfocus op zorg en onderwijs. Finalist verbindt mensen en organisaties, mensen binnen organisaties, mensen en ‘dingen' en organisaties met belangengroepen. Voor een optimale verbinding betrekt Finalist de eindgebruikers in het hele softwarecreatieproces, is Finalist onafhankelijk in technologiekeuzes en omarmt het de open standaard als geen ander. De 140 hoogopgeleide collega's in Nederland werken vanuit Rotterdam, Amsterdam, Maarssen en Eindhoven met passie aan doordachte open IT-oplossingen en diensten. Kijk voor meer informatie op www.finalist.nl.