Datum: (317 dagen oud)
PR: Edelman

BT verschuift prestatiemanagement van applicaties naar de cloud

"BT Connect Intelligence InfoVista-as-a-Service" levert zichtbaarheid, controle en optimalisatie voor applicaties vanuit de cloud

BT kondigt vandaag de introductie aan van "BT Connect Intelligence InfoVista-as-a-Service", een nieuwe oplossing voor prestatiemanagement van applicaties vanuit de cloud.

De nieuwe oplossing voegt een flexibel en schaalbaar "as-a-service" prijsmodel toe aan BT’s portfolio voor applicatieprestatiemanagement, BT Connect Intelligence. Het levert InfoVista's Ipanema-technologie via BT's cloudinfrastructuur en integreert alle mogelijkheden die organisaties nodig hebben om de prestaties van bedrijfsapplicaties op hun netwerk te beheren.

BT Connect Intelligence InfoVista-as-a-Service geeft bedrijven meer flexibiliteit en controle over de kosten bij het managen van de gebruikerservaring met kritische applicaties op het bedrijfsnetwerk, ongeacht hoe ze verbinding maken en hoeveel bandbreedte ze gebruiken. Het geeft bedrijven ook voorspelbaarder zicht op de kosten omdat het op gebruikers gebaseerde prijsmodel niet beïnvloed wordt door toenemende bandbreedte.

BT Connect Intelligence InfoVista-as-a-Service is ontwikkeld om organisaties te helpen met hun digitale transformatie nu zij steeds meer vertrouwen op dynamische netwerkservices. Het is voor hen een eenvoudige en beproefde manier om via hun bestaande netwerkinfrastructuur de flexibiliteit en kostenbesparingen te verkrijgen van een software-defined network (SDN).

De nieuwe oplossing is wereldwijd beschikbaar voor zowel BT's bestaande netwerkklanten als voor organisaties die gebruikmaken van andere netwerkproviders.

De software die de basis vormt voor de oplossing wordt geleverd via BT's cloudinfrastructuur en kan nu via het internet beheerd worden. Zo profiteren klanten van snelle implementatie, zelfservice en beschikbaarheid via elke ‘wide area network’ (WAN) infrastructuur. Klanten profiteren ook van Ipanema's applicatiezichtbaarheid en -controle, WAN-optimalisatie en ‘dynamic path selection’-functies.

Keith Langridge, vice president network services, Global Services, BT, zegt: "BT is het eerste bedrijf in de sector dat deze innovatieve variant van de beproefde op InfoVista gebaseerde technologie voor applicatieprestatiemanagement aanbiedt. Zo bieden wij onze klanten nog meer keuze en flexibiliteit tijdens hun digitale transformatie."

Louise Maitland, vice president, global channel voor BT, InfoVista, zegt: "Bedrijven stappen snel over op hybride netwerken om de toenemende vraag naar bandbreedte op te kunnen vangen tijdens hun transformatie tot digitale bedrijven. Met BT's innovatieve, op gebruikers gebaseerde prijsmodel kunnen klanten InfoVista's Ipanema-oplossing kopen via een echt SaaS-abonnementsmodel onafhankelijk van bandbreedte, wat bedrijven de flexibiliteit geeft die ze nodig hebben om nieuwe applicaties en services te introduceren wanneer ze dat willen."

EINDE

Voor meer informatie:

BT
Dennis Doodeman, PR & Corporate Relations, Benelux & Nordics
E-Mail: dennis.doodeman@bt.com

Edelman
Danielle Vreeken, Senior Account Executive
Tel. + 31 20 5042 516
E-Mail: danielle.vreeken@edelman.com

Over BT’s portfoliostrategie: ‘Cloud of Clouds’
De cloud creëert keuzes zoals nooit tevoren. Door die keuzes te doorgronden, ontstaat het vertrouwen en vermogen om veranderingen te realiseren en dingen te doen die er echt toe doen: sneller marketen en innoveren, kosten laag en klanten tevreden houden.

BT’s ‘Cloud of Clouds’ portfoliostrategie gaat over klanten in staat stellen om zich eenvoudig en veilig te verbinden met de applicaties en data die ze nodig hebben, ongeacht waar ze gehost of gevestigd zijn. Als cloud service integrator helpt BT klanten zich met zekerheid en succes langs de cloud-route te bewegen, waarbij complexiteit, risico’s en kosten geminimaliseerd worden. Dit om diverse routes te bieden die voor de organisatie werken, zodat de nodige resultaten opgeleverd worden.

Daarbij wordt het totale proces van netwerk tot cloud beheerd, met derde partijen onderhandeld, prestaties geleverd en kosten beveiligd en vereenvoudigd, allemaal onder één enkele Service Level Agreement.

Over BT
BT stelt zich ten doel de kracht van communicatie in te zetten voor een betere wereld. BT is één van 's werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in 180 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerk gebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan zijn klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband, TV en internet, alsook convergente vast/mobiele producten en diensten. BT bestaat uit zes klantgerichte divisies: Consumer, EE, Business and Public Sector, Global Services, Wholesale and Ventures, en Openreach.

In het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2017, rapporteerde BT Group een omzet van 24.062 miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 2.354 miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en New York.

Bezoek voor meer informatie www.btplc.com.

Volg BT op:
Web: Ons blog