Datum: (180 dagen oud)

Maatwerk software bedrijf Kabisa opent 3e kantoor in Eindhoven

Maatwerk software bedrijf Kabisa opent haar derde kantoor in Eindhoven. Het kantoor is het antwoord op een toenemende vraag naar software dienstverlening en staat in de lijn van de strategie van Kabisa om verder te groeien in Nederland. Om haar ambities waar te maken en nog dichter bij de klant te staan en aantrekkelijke werkgever te zijn voor medewerkers uit de regio Noord-Brabant opent Kabisa haar 3e kantoor. Naast passie en vakmanschap voor software development heeft Kabisa veel aandacht voor haar medewerkers. Kabisa ontving onlangs de 1e prijs bij de NRC Carrière Helden award 2016/2017 en mag zich dan ook de “Aantrekkelijkste werkgever van Nederland” noemen. Onderzoeksbureau SatisAction heeft beoordeeld dat bij Kabisa een werknemer het beste zichzelf als groeidiamant kan ontwikkelen.

Het nieuwe kantoor is gevestigd aan de Mathildelaan 1 te Eindhoven. Door de moderne en natuurlijke vormgeving, straalt het kantoor openheid en frisheid uit. De inrichting van het interieur nodigt  medewerkers uit om elkaar op te zoeken. Er zijn open werkplekken, verschillende overlegruimtes en faciliteiten die flexibel werken mogelijk maken.

Over Kabisa

Kabisa’s specialiteit is het ontwikkelen en beheren van bedrijfskritische webapplicaties, zowel voor desktop als mobiel. Kabisa heeft diepgaande kennis van- en ervaring met het opzetten en implementeren van complexe integratieconcepten. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de beste technologieën en methodieken.

Kabisa is landelijk actief en is tevens gevestigd in Weert (Hoofdkantoor) en Amsterdam.

Voor meer informatie over Kabisa, neem een kijkje op www.kabisa.nl of neem telefonisch contact op met het kantoor via 0495 430798.