Datum: (183 dagen oud)
PR: LVTPR

iOS-update van devolo Home Control app maakt het gebruikers nog makkelijker

Bunnik, 22 mei 2017 – Met de nieuwe, grote iOS-update van Home Control maakt devolo zijn app voor iOS devices nog beter. Vanaf nu kunnen gebruikers van de app alle instellingen op het vlak van scenario’s, regels, tijdcontrole-instellingen, groepen en notificaties in de app aanpassen. De nieuwe update zorgt voor een volledige configuratie van het complete Home Control-systeem via de app. De update voor Android-gebruikers volgt snel.

Alles volledig via de app: regels, scenario’s, groepen, tijdcontrole-instellingen en notificaties
De verschillende functies van de devolo Home Control-app zijn sinds de lancering twee jaar geleden continu uitgebreid. Met de nieuwste iOS-update kunnen gebruikers makkelijk regels, scenario's, tijdcontrole-instellingen, toestelgroepen en notificaties meteen in de app aanpassen. De overeenkomende opties waren al beschikbaar, maar de gebruikers werden automatisch doorgestuurd naar devolo Home Control in de webbrowser. Die tussenliggende stap is nu verwijderd. Daardoor werkt devolo Home Control nog makkelijker en intuïtiever.

Updates voor devolo Home Control
Met de gratis update voegt devolo ook een belangrijke component toe aan zijn intuïtief Home Control-systeem. De ontwikkelaars in Aken werken voortdurend aan uitbreidingen en verbeteringen voor het complete Smart Home-systeem, waardoor gebruikers van bestaande installaties steeds kunnen profiteren van de nieuwe functies. Alle updates zijn gratis beschikbaar.

Prijzen en beschikbaarheid
devolo Home Control is in de winkel en online verkrijgbaar. De Home Control Starter Kit die bestaat uit een Centrale, Deur-/Raamsensor en Intelligent Stopcontact, is verkrijgbaar voor een adviesprijs van 219,90 euro. Er zijn geen maandelijkse kosten voor de gebruiker.

Mediacontact

LVTPR
Sophie Konings
Veilingweg 5
3981 PB Bunnik
T: +31 (0)30 65 65 070
devolo@lvtpr.com

Deze tekst en actuele productafbeeldingen vindt u ook in de perssectie van de devolo-website www.devolo.nl.

Via deze link kan je high-res visuals downloaden. Deze tekst en recente productfoto’s zijn ook te vinden in de mediasectie van de devolo-website: www.devolo.nl

Over devolo Consumer Business
devolo Consumer Business biedt innovatieve en straightforward oplossingen voor het moderne, verbonden huishouden. dLAN® Powerline maakt van devolo de wereldwijde leider op het gebied van de transmissie van internetsignalen via stroomkabels. De handige adapters kunnen zonder enige netwerkkennis worden geïnstalleerd en zorgen voor volledige internettoegang in elke kamer. Het succes van devolo wordt onderschreven door de vele goede productreviews en toegekende awards, alsmede de verkoop van meer dan drieëndertig miljoen adapters. devolo Home Control is de makkelijke weg naar je smart home. Het nieuwe productaanbod omvat onder andere een uitgebreide lijn van sensor- en actuator-producten die elk huishouden in een handomdraai omtoveren tot een smart home. devolo Home Control kan makkelijk worden bediend via www.mydevolo.com of met de gebruiksvriendelijke app – voor meer comfort, veiligheid en energiebesparing.

Over devolo
De devolo AG is wereldwijd de leidende aanbieder van communicatie-oplossingen op basis van de Powerline. Met Powerline maakt devolo van bestaande bekabelingen, zoals stroom- en coaxiale kabels, voordelige en flexibele netwerkverbindingen. De communicatieoplossingen van devolo zijn daarbij net zo veelzijdig als hun gebruiksmogelijkheden. Ze lopen uiteen van thuisnetwerken, via Smart Home, Machine-to-Machine-communicatie en het ‘Internet of Things’ tot en met een Smart Grid voor de distributie van energiegegevens. Waar de gangbare technieken falen, betreedt devolo dynamisch nieuwe wegen.