Datum: (357 dagen oud)
PR: PublieksWerk

Iron Mountain Benelux benoemt Anton Hijlkema tot Commercial en Customer Services Director

Alphen aan den Rijn (NL), 25 april 2017 - Anton Hijlkema (44) is per april benoemd tot Commercial en Customer Services Director van Iron Mountain België en Nederland. Zijn doelstelling is om Iron Mountain´s nieuwste digitale diensten breed in de markt te zetten, en te zorgen dat de diensten voor opslag, beheer en beveiligde vernietiging van  bestanden en dossiers blijven groeien – en dat bij zowel nieuwe en als bestaande klanten.

Als informatiemanager minimaliseert Iron Mountain risico´s door klanten te laten voldoen aan wet- en regelgeving op het gebied van bewaartermijnen en aan de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG, ook bekend als de GDPR). Klanten profiteren daarbij van onze IT-oplossingen en Iron Mountain´s beveiligde internationale faciliteiten, scan diensten en logistieke dienstverlening´, zegt Hijlkema. ´Maar Iron Mountain adviseert klanten ook om ´Information Centric´ te gaan werken en te ondernémen met hun informatie, en daarmee waarde te creëren.´

´De digitaliseringstrend en onze nieuwste diensten bieden ongekende kansen en mogelijkheden om de informatieschatten te exploiteren. We groeien hierdoor in onze adviseursrol voor de informatiemanager bij de klant. Iron Mountain wil ook in de Benelux toonaangevend zijn in de transitie die informatie- en facilitymanagement doormaakt in het huidige informatietijdperk.´

Anton Hijlkema begon vier jaar geleden bij Iron Mountain. Vorig jaar rondde hij zijn aanvullende commerciële studie aan de Erasmus Universiteit af.

Over Iron Mountain
Iron Mountain Incorporated (NYSE: IRM) is wereldwijd toonaangevend in opslag- en informatie-beheerdiensten. Iron Mountain geniet het vertrouwen van meer dan 220.000 klanten die het bedient met een netwerk van bijna 7,9 miljoen vierkante meter vastgoed over meer dan 1400 vestigingen in 46 landen, ´om veilig te bewaren wat er werkelijk toe doet´. Iron Mountain verzorgt onder meer het beheer van (medische) gegevens, documenten en dossiers; transport en opslag van kunst; en beveiligde vernietiging en data centers-diensten. Iron Mountain zorgt daarbij voor lagere bewaarkosten, het voldoen aan wet- en regelgeving, en gegevensherstel na rampen, en maakt dat bedrijven hun informatie beter benutten. Sinds 1951 zijn er bij Iron Mountain miljarden informatiedragers in bescherming gegeven, waaronder essentiële bedrijfsdocumenten, in papieren en elektronische vorm, en medische gegevens, maar ook culturele en kunsthistorische voorwerpen. Meer informatie bieden IronMountain.be en IronMountain.nl.

Iron Mountain Benelux
Jennifer Amsterdam