Datum: (215 dagen oud)
PR: Marcommit

Fortino Capital breidt team uit met Filip Van Innis als Investment Manager

Amsterdam, 18 april 2017 – Investeringsmaatschappij Fortino Capital stelt Filip Van Innis (29) aan als Investment Manager. Van Innis zal zich in deze functie zowel focussen op sourcen en het uitvoeren van deals, evenals het opvolgen en ondersteunen van de portfolio.

Na zijn master in Financial Economics aan de Universiteit van Oxford, werkte Van Innis gedurende vijf jaar bij The Boston Consulting Group (BCG), van Associate tot en met Project Leader. Zijn focus lag hierbij voornamelijk op Corporate Development, Telecom en Financial Services. Tijdens een detachering van een jaar bij BNP Paribas Fortis werkte Van Innis van binnenuit mee aan innovatieve opportuniteiten in Retail Banking.

Duco Sickinghe, Managing Partner van Fortino Capital: “Met Filip als aanvulling op ons team hebben we nog meer expertise in huis om organisaties bij te staan en te laten excelleren op het gebied van strategie en groei en een digitale transformatie succesvol te realiseren. Filip heeft zich in korte tijd bewezen als een waardevolle en bekwame collega die erg betrokken is bij het succes van Fortino Capital.”

Filip Van Innis over zijn aanstelling bij Fortino Capital: “Ik kijk er enorm naar uit om in dit bruisend vat van dynamisme en expertise samen met de collega’s van Fortino Capital een toonaangevend groeikapitaalfonds te maken. Voor mij is het een perfecte fit, zowel qua team en aanpak als qua waarden. Ik stap hierbij in een andere wereld, maar toch niet helemaal. Management consultants helpen dezer dagen de corporate wereld met uitdagingen rond digital, innovation en agile. Dit is ook de focus van Fortino Capital, maar dan in het scale-up and MKB-landschap. Daarnaast is het meer dan enkel de financiële wereld, dit is en blijft ook een people business.”

---

Bijschrift bij afbeelding: in de bijlage vindt u een foto van Filip Van Innis, Investment Manager bij Fortino Capital.

Filip Van Innis

Over Fortino Capital
Investeringsmaatschappij Fortino Capital investeert in kleine en middelgrote bedrijven met groeipotentieel. Fortino Capital gelooft in het potentieel van visionaire ondernemers met een focus op technologie, E-commerce en digitale transformatie. Fortino Capital brengt versterking van kapitaal, expertise en ervaring op het gebied van innovatie, strategie en groei. Het klantportfolio van Fortino Capital bestaat onder andere uit Bloomon, BuyBay, Teamleader, Slick Software Solutions, inSided en TrendMiner. Voor meer informatie: www.fortino.be

Fortino Capital op: Twitter | LinkedIn