Datum: (286 dagen oud)
PR: Krakeling Communicatie

Webinar van Genesys en Dimension Data over 2017 Customer Experience Benchmarking Report

Amsterdam, 12 april 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, organiseert een gratis webinar op 19 en 20 april over de stand van zaken van digitale transformatie en customer experience (CX) optimalisatie. Het webinar presenteert data van de twintigste editie van het Global Customer Experience Benchmarking Report, gepubliceerd door Dimension Data, de wereldwijde leverancier van ICT-oplossingen en diensten. Met gegevens uit meer dan 80 landen en 14 bedrijfstakken presenteert het 2017 Global CX Benchmarking Report de recentste beschikbare informatie als input voor de strategisch customer experience transformatie, rijp en groen.

Wat:

The Uncomfortable Truth About the State of Customer Experience Transformation

Customer experience is het belangrijkste meetpunt geworden om strategisch op te sturen. Het rapport van Dimension Data geeft aan dat 81 procent van de deelnemers aan het onderzoek herkennen de customer experience als belangrijk concurrentieverschil maar 36 procent zet er geen mensen of middelen op in. Dit webinar geeft inzicht in de trends voor onze branche in 2017 en digitale transformatie-strategieën voor een effectieve omnichannel CX journey met een concreet return of investment.

Wanneer:

Woensdag 19 april — 60 minuten
Noord-Amerika: 11:00 AM PDT / 2:00 PM EDT
Latijns-Amerika: 1:00 PM CDT / 3:00 PM BRT

Donderdag 20 april — 60 minuten
Europa, Midden-Oosten & Afrika: 3:00 PM BST / 4:00 PM CEST
Asia-Pacific: 9:00 AM SGT / 11:00 AM AEST

Wie:

Robert Allman, group senior vice president, CX & collaboration, Dimension Data
Remy Claret, product marketing director, Genesys

Waarom:

Neem deel aan dit webinar en:
  • Leer hoe aan te voldoen aan de verwachtingen van de klant van vandaag door middel van digitale transformatie.
  • Begrijp hoe twintig jaar aan inzichten en trends in customer experience input leveren voor de directie voor hun digitale strategieën.
  • Identificeer waar de customer experience niet aan de verwachtingen voldoen en hoe je die kunt optimaliseren om succesvol te zijn.
Hoe:

Registreer nu voor deelname aan dit live webinar en/of voor het ontvangen van een post-event recording.

====

Over Genesys
Genesys® ondersteunt jaarlijks meer dan 25 miljard van de beste customer experiences ter wereld. We zetten de klant centraal bij alles wat we doen en zijn er van overtuigd dat uitstekende customer engagementresulteert in uitstekende bedrijfsresultaten. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen het nummer 1 customer experience platform voor het aansturen van naadloze omnichannel customer journeys en het bouwen van langdurige relaties. Met een lange ervaring in innovatie en een diepgewortelde wens om de eerste te zijn is Genesys het enige bedrijf dat door topanalisten wordt erkend als ‘leader’ in zowel cloud als on-premise customer engagement oplossingen. Bezoek www.genesys.com.
Of volg ons op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys blog.

Linda Hilberdink
Genesys Nederland