Datum: (232 dagen oud)

Bergler Techniek groeit, de website groeit mee

Sinds de start van Bergler Techniek in 2015 hebben wij een gezonde en voorspoedige groei doorgemaakt. Door hard werken en de juiste match met zowel kandidaten en opdrachtgevers hebben wij al verschillende successen geboekt.

De groei houdt aan. Waarom? Omdat wij bieden waar de markt om vraagt. Dat zit in onze genen. Bergler Techniek biedt professionals in  de bouw en civiele techniek uitdagende opdrachten.  Door deze groei was ook onze website aan een opfrisbeurt toe. Sinds enkele dagen staat deze nieuwe site online: www.berglertechniek.nl.

Naast de gebruikelijke handige informatie voor zowel kandidaten als opdrachtgevers en het complete overzicht van actuele aanvragen (vacatures) is de gehele “look and feel” aangepast en toegespitst op de doelgroep. Daarnaast is website nu gekoppeld met het geavanceerde “search and match”-systeem voor kandidaten waardoor je als kandidaat bij het inschrijven direct in de slimme zoekmachine voor onze recruiters belandt: dus hoe meer informatie en des te duidelijker je je gegevens invoert, des te beter je gevonden wordt als er een aanvraag is.

Bergler Techniek heeft het dus druk. Zo druk dat er voortdurend behoefte bestaat aan nieuwe kandidaten. Ben je werkzaam in de bouw of civiele techniek en ben je toe aan een nieuwe uitdaging: kijk dan snel op https://www.berglertechniek.nl/diensten/

Ben je als opdrachtgever werkzaam in de bouw of civiele techniek en ben je op zoek naar precies die ene juiste man/vrouw voor de job? Kijk dan snel eens op https://www.berglertechniek.nl/opdrachtgevers/ om te kijken wat wij voor je kunnen betekenen.