Datum: (388 dagen oud)

XRC® SERVICES GROUP DOET OVERNAME WESTCOMM® DISTRIBUTIE

Nistelrode – Europese ICT dienstverlener XRC® services group heeft Master Distributeur WestComm® overgenomen.  Hiermee heeft de XRC® services group een belangrijk onderdeel kunnen toevoegen aan haar brede ICT dienstverlening.

WestComm® is al jaren actief als distributie bedrijf met unieke producten en diensten die zij als Master Distributeur voor de Benelux exclusief verkopen.

“WestComm® heeft de afgelopen jaren een unieke positie opgebouwd in het ICT landschap door distributie ‘plus plus’ te leveren,” aldus Ed de Wilde van WestComm®. “Met plus plus bedoel ik mee dat wij niet zomaar een doos schuiven, maar juist de technische knowhow en ondersteuning bieden waar een reseller echt op zit te wachten. Snelheid in reactie en levering in combinatie met persoonlijk contact en de juiste ondersteuning. Door exclusieve distributie te voeren van merken zoals het oerdegelijke Duitse BintecElmeg voor networking en Wirewin voor netwerkbekabeling hebben we bijvoorbeeld al een groot aandeel in de markt kunnen opbouwen bij ICT bedrijven die hoge kwaliteit willen bieden naar hun eindklanten”.

“De overname is een strategische stap om de dienstverlening van de XRC® services group nog verder te optimaliseren richting onze partners, wholesale en resellers,” aldus Dave Spijker, CEO XRC® services group. “Het is bekend dat XRC® op overname pad is in de markt en we oriënteren ons dan ook alleen maar op toegevoegde waarde om het unieke karakter van de bedrijven die onder de XRC® services group vallen nog meer complementair maken”.

WestComm® zal samen met XRC® dochteronderneming NXTcom® de partners, wholesale en resellers, bedienen. De focus ligt bij de XRC® services Group op branchegericht aanpakken van de ICT markt.

Voor meer informatie:
XRC® services group