Datum: (350 dagen oud)
PR: ItsaRep

CyberArk kiest ItsaRep voor reputatiemanagement

IT-security bedrijf CyberArk kiest ItsaRep als bureau voor PR, content marketing en reputatiemanagement. Het van origine Israëlische beveiligingsbedrijf richt zich als enige op de cyberaanvallen die erin geslaagd zijn een organisatie binnen te dringen. Deze aanpak verdient meer aandacht en daarvoor is de samenwerking met ItsaRep aangegaan.

Samen met het Nederlandse CyberArk-team en de marketing-afdeling vanuit Engeland is er inmiddels een communicatiestrategie gestart om meer bekendheid te geven aan de problematiek rond zogeheten ‘privileged accounts’. Deze inloggegevens worden vrijwel altijd misbruikt door hackers om een organisatie binnen te komen en op zoek te gaan naar andere relevante informatie. Door gebruik te maken van bestaande accounts vallen ze niet op; precies de reden waarom veel cyberaanvallen en hacks pas laat bekend worden. Eenmaal in het bezit van dergelijke privileged accounts zijn hackers bijvoorbeeld in staat systemen te blokkeren en door middel van ransomware pas weer vrij te geven zodra er betaald is. CyberArk richt zich volledig op het beschermen van deze privileged accounts.

ItsaRep ondersteunt CyberArk in het maken van lokale content, voorziet de Nederlandse media van nieuws uit de organisatie en breidt middels allerlei activiteiten de sterke reputatie die het bedrijf internationaal al heeft uit naar deze markt.