Datum: (340 dagen oud)

Ground lion gaat internationaal en opent kantoor in Nederland

Ground lion is de toonaangevende leverancier van oplossingen voor Adaptive Case Management in Europa en steekt nu ook fysiek de Belgische landsgrenzen over. In Ijsselstein Nederland wordt er een nieuw kantoor geopend.

In het verleden werd de Nederlandse markt vanuit België benaderd, maar nu is het de hoogste tijd om ook in Nederland een kantoor te openen.

‘De Nederlandse markt is Ground lion op het lijf geschreven’ meldt Rob De Weerd, Sales Manager Nederland. ‘De oplossing van Ground lion is speciaal bedoeld om complexe informatiestromen met een dynamisch karakter te ondersteunen. In België lopen er reeds verschillende projecten binnen de overheid, industrie en retail, sectoren waarvan we overtuigd zijn dat Ground lion ook in Nederland de juiste oplossing is.’

Ground lion stroomlijnt de samenwerking tussen kenniswerkers, wat diensten en efficiëntie verbetert.  Case management software biedt binnen de overheid een oplossing voor diensten als: erkenningen, vergunningen, subsidies, betwistingen, juridische dossiers… Binnen de privé sector ondersteunt Ground lion processen als Research & Development, Audit, service requests, Product Lifecycle Management, …

Ground lion ging in 2014 van start en is ondertussen werkzaam in België, Frankrijk en Nederland.. In 2015 werd Ground lion door Gartner uitgeroepen tot Cool Vendor.

Meer informatie op www.groundlion.com

Ground lion