Datum: (349 dagen oud)
PR: LVTPR

Nieuwe devolo Home Control-app nu beschikbaar: nog sneller en eenvoudiger

Bunnik, 5 december 2016Voor gebruikers van devolo Home Control is er een compleet vernieuwde app beschikbaar. Daarin zijn veel klantverzoeken verwerkt en de app biedt verschillende nieuwe functies. De native app die luistert naar de nieuwe naam ‘Home Control’, is nu beschikbaar voor iOS en Android en is gratis te downloaden en te gebruiken.

devolo Home Control-app

Gebruiksvriendelijke userinterface
Het smart home en de smartphone komen samen dankzij de nieuwe devolo Home Control-app. De app heeft een volledig nieuw ontwerp en de lay-out en bediening sluiten perfect aan op elk besturingssysteem. En daardoor profiteren zowel iOS- als Android-gebruikers van een gebruiksvriendelijke bediening.

De belangrijkste nieuwe functies
De devolo Home Control-app is te gebruiken bij de set-up, pairing en installatie van devolo-producten. Daarnaast zijn Home Control-componenten met de app volledig te configureren. Andere nieuwe functies zijn de statistiekenweergave met zoomfunctie en de pushberichten met directe link naar de relevante functie. Daarnaast reageert de nieuwe app vele malen sneller.

Met devolo is het mogelijk kosteneffectief de smart-homewereld te betreden: een devolo Home Control Starter Kit die bestaat uit een Centrale, Deur-/ Venstercontact en Intelligent Stopcontact, is verkrijgbaar vanaf 219,90 euro. Er zijn geen maandelijkse kosten verbonden aan het gebruik van de hardware en software.

Mediacontact
Sophie Konings & Beau Warmerdam
Veilingweg 5
3981 PB Bunnik
E-mail: devolo@lvtpr.com

Deze tekst en recente productfoto’s zijn ook te vinden in de mediasectie van de devolo-website: www.devolo.nl.

Over devolo Consumer Business
devolo Consumer Business biedt innovatieve oplossingen voor het moderne huis. Zo maakt dLAN® Powerline van devolo de wereldwijde leider op het gebied van het overdragen van internetsignalen via het elektriciteitsnetwerk. De handige adapters zorgen voor volledige internettoegang in elke kamer, en iedereen zonder enige netwerkkennis kan ze installeren. Het succes van devolo blijkt uit de vele goede productreviews en gewonnen awards, maar ook uit de verkoop van meer dan dertig miljoen adapters. Daarnaast is er devolo Home Control dat je huis in een handomdraai omtovert tot een smart home. Nieuw in het productaanbod zijn onder andere de sensor- en actuator-producten. devolo Home Control is eenvoudig te bedienen via www.mydevolo.com en met de gebruiksvriendelijke app – voor meer comfort, veiligheid en energiebesparing.

Over devolo
devolo gebruikt Powerline om bestaande netwerken, zoals het elektriciteitsnet of coaxnetwerk, om te toveren tot kostenbesparende en flexibele netwerkverbindingen. De communicatieoplossingen van devolo zijn al net zo divers als hun toepassingsmogelijkheden. De mogelijkheden variëren van particuliere netwerken tot smart homes, van M2M-communicatie en het Internet of Things tot aan het smart grid voor energiegegevensdistributie. Het bedrijf is sinds 2009 wereldmarktleider op het gebied van Powerline-oplossingen. Ontelbare testverslagen over, en onderscheidingen voor devolo-topproducten onderschrijven dit succes, evenals de meer dan dertig miljoen verkochte adapters. Waar conventionele technologie tekortschiet, ontwikkelt devolo nieuwe dynamische oplossingen.