Datum: (512 dagen oud)
PR: Lubbers De Jong

Infor Data Migration Accelerators versnelt overstap naar de cloud

De samenwerking met BackOffice Associates helpt klanten flexibiliteit te vergroten en veiligheid te waarborgen bij het verplaatsen van kritische applicaties naar de cloud

Barneveld, 20 juli 2016 – Infor, een leverancier van branchespecifieke applicaties die geschikt zijn voor de cloud, kondigt Infor Data Migration Accelerators aan om klanten te helpen veilig en makkelijk over te stappen van on-premise naar cloudimplementaties. Met de accelerators kunnen klanten de risico’s van een migratie naar de cloud minimaliseren terwijl ze profiteren van toegenomen flexibiliteit, agility en beveiliging. Infor Services werkt samen met BackOffice Associates, een wereldwijde leider in informatie-governance en datamoderniseringsoplossingen om klanten te helpen met een van hun belangrijkste assets: data. Deaccelerators zijn beschikbaar via Infor Services en zijn in eerste instantie bedoeld voor vier productgebieden: Infor M3, LN, S3 en enterprise asset management (EAM). Infor Enterprise Data Stewardship Platform is ook beschikbaar via Infor Services en kan informatie binnen de gehele organisatie beheren.

Datamigratie is een omvangrijk project en angst voor de complexiteit ervan weerhoudt veel CIO’s van het maken van deze stap. Infor erkent de noodzaak voor klanten om de overgang met zo min mogelijk vertraging of fouten te laten verlopen. Net als bij Infor Implementation Accelerators, is deze portefeuille van datamigratietools specifiek ontworpen om de uitdagingen aan te gaan die klanten ervan weerhouden de overstap te maken naar de cloud en te profiteren van de grote voordelen van het verplaatsen van bedrijfskritische applicaties naar de cloud. De voordelen zijn onder andere meer flexibiliteit, betere veiligheid, evenals naadloze upgrades met minder onderbrekingen.

“Datamigratie is een van de grootste drempels die CIO's moeten nemen wanneer ze de overgang maken naar een moderne, cloud-gebaseerde infrastructuur. Ze willen de vruchten plukken van de cloud, maar maken zich zorgen over de risico’s voor hun grote hoeveelheden data. De Infor Data Migration Accelerators zorgen voor een eenvoudige benadering van het identificeren van complexiteiten en stippelt een route uit voor accurate datamigratie van start tot finish,” aldus Darren Saumur, senior vice president van Infor Services. "Door de samenwerking met BackOffice Associates is het datamigratieproces sterk beveiligd. Klanten zijn bij de overstap naar de cloud verzekerd van meer inzicht en kunnen risico’s minimaliseren."

Doordat Infor Data Migration Accelerators vanuit Infor Services werkt - een internationaal team van meer dan 5.300 experts – kan Infor veel struikelblokken van de datamigratie wegnemen. Infor Services biedt deskundige begeleiding voor het beheer van datakwaliteit gedurende het migratieproces. Dit helpt risico’s te verminderen, potentiële downtime te verlagen en de algehele waarde van de IT-investering te vergroten.

“De overstap van een complexe on-premise IT-omgeving naar de cloud vereist een geautomatiseerde en strategische aanpak,” zegt Alex Berry, COO en president Noord-Amerika bij BackOffice Associates. “Infor is met zijn cloud-aanpak een voorbeeld van de evolutie van technologie. Als marktleider erkent Infor de noodzaak om samen met ons het best mogelijke databeheer te verzorgen bij de overstap naar de cloud.”

De Data Migration Accelerators zijn beschikbaar voor klanten in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en de Asia Pacific regio en omvatten:

- Infor Data Migration Accelerator for M3
- Infor Data Migration Accelerator for LN
- Infor Data Migration Accelerator for S3
- Infor Data Migration Accelerator for EAM
- Infor Enterprise Data Stewardship

Over BackOffice Associates
BackOffice Associates is een wereldwijde marktleider in informatie governance en datamodernisatie, met de focus op het helpen van klanten bij het beheer van een van hun meest waardevolle assets: data. Ons aanbod aan award-winnende producten, die gebouwd zijn op een innovatief platform, appelleert aan de behoefte van bedrijven om de waarde van hun data te ontsluiten. Onze producten en diensten stellen organisaties in staat om hun groei te versnellen, hun zichtbaarheid te vergroten en risico’s te verminderen. BackOffice Associates, opgericht in 1996, heeft successen behaald in de meest complexe data-omgevingen in verschillende sectoren. Onder klanten zijn veel Fortune 1000-bedrijven, waaronder Eli Lilly, Kraft en Graybar. BackOffice Associates heeft zijn hoofdkantoor in Massachusetts en regionale kantoren in de VS, Australië, Canada, Dubai, India, Singapore, Zwitserland en het VK. Meer informatie op www.boaweb.com.

Over Infor
Infor bouwt mooie zakelijke applicaties met de nieuwste functionaliteiten, die voor bepaalde branches als een clouddienst worden aangeboden. Het bedrijf telt 14.000 medewerkers en heeft klanten in meer dan 200 landen. Voor diverse branches, waaronder de gezondheidszorg, de productie- en mode-industrie, groothandel, hospitality, retail en de publieke sector, automatiseert Infor kritische processen. In de software van Infor is branchespecifieke kennis ingebouwd, wat de noodzaak van dure maatwerkaanpassingen overbodig maakt. Het hoofdkantoor van Infor staat in New York City. Dit is ook de thuisbasis van Infor’s interne ontwerpbureau Hook & Loop, een van de grootste creatieve bureaus in Manhattan. Zij richten zich op een gebruikerservaring die plezierig en boeiend is. Infor zet zijn applicaties voornamelijk in op de Amazon Web Services cloud en opensourceplatformen. Kijk voor meer informatie op: http://nl.infor.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
020 2050428