Datum: (550 dagen oud)
PR: ContentXperience

BPSolutions benoemt Daniël Jansen (32) tot Manager Professional Services

Driebergen, 19 juli 2016 – De directie van B+P Solutions Group heeft Daniël Jansen (32) met ingang van 1 juli 2016 benoemd tot Manager Professional Services. Daarmee is hij Jan Willem Wildvank opgevolgd, die zijn carrière buiten de B+P Solutions Group voortzet.

Daniël is sinds 1 maart 2013 werkzaam bij BPSolutions als Project Manager en werkte daarvoor bij KPN Consulting als Consultant/Business Analist en als Project Manager.

“Met zijn gedegen achtergrond op het gebied van informatiekunde en zijn gevoel voor ‘customer intimacy’, zien wij in Daniël de ideale kandidaat om onze rol als betrouwbare ICT-adviseur in de komende jaren inhoud te blijven geven,” zegt Mark de Groot, Algemeen Directeur van BPSolutions.

Foto: Daniël Jansen

//////////////////////////////////////////EINDE PERSBERICHT/////////////////////////////////////////////

Profiel BPSolutions Group
BPSolutions is sinds 2001 erkend adviseur op het gebied van dynamische ICT-infrastructuren, datamanagement en analytics. BPSolutions heeft strategische samenwerkingsverbanden met IBM, Lenovo, HP, SAP en Microsoft.

Daarnaast biedt BPSolutions onder vlag van BPCloudServices 24/7 managed cloud services voor missie-kritische omgevingen. BPCloudServices ontzorgt de IT-afdelingen van ondernemingen van elk formaat door IT-monitoring en beheerdiensten op afstand en on-site te leveren. De doelstelling is een stabiele IT-omgeving met de hoogst mogelijke beschikbaarheid. Het motto is: 'Always Up'. Door het gebruik van bewezen monitoring tools in combinatie met ervaren mensen en ITIL 'best practices' worden problemen vroegtijdig gesignaleerd en waar mogelijk voorkomen.

Voor nadere informatie:
BPSolutions