Datum: (514 dagen oud)

Nieuwe website Tadicom Nederland BV

Tadicom is één van de langst bestaande telecommunicatiebedrijven in Nederlandse handen sinds het vrijkomen van de telecommarkt in 1989. Na 27 turbulente jaren is het tijd om het nieuwe gezicht van Tadicom te bewonderen: vanaf vandaag is namelijk de nieuwe website van Tadicom geopend! De website is natuurlijk nog volop in ontwikkeling en er zal steeds meer op te vinden zijn, maar de belangrijkste feiten en nieuwtjes kunt u daar nu al op vinden.

Op deze website vindt men alles wat Tadicom momenteel kan bieden, van vaste telefonie tot mobiele- en Cloud telefonie, van service en onderhoud tot advies over bedrijfstelecommunicatie, begeleiding bij inkoop en implementatie en méér! Technologie en ontwikkelingen die méégaan in de vaart der volkeren. Een prijs/kwaliteitsverhouding die iedereen versteld doet staan. Oplossingen die àl die jaren al hun bestaansrecht bewijzen. U vindt het bij Tadicom!

Moderne platforms die geheel volgens de laatste standaarden oplossingen bieden, zoals Cloud telefonie in al zijn vormen en huidige en toekomstige mogelijkheden. Kijk op www.tadicom.nl naar de mogelijkheden van het Aeonix platform, waarmee hosted- en managed services kunnen worden geboden, maar die uiteraard ook volledig in eigen beheer kunnen worden toegepast. Zonder beperking in omvang en mogelijkheden. Met Tadicom en Aeonix kan de komende 27 jaar óók met vertrouwen tegemoet worden gezien.

Welkom op onze nieuwe website: www.tadicom.nl