Datum: (667 dagen oud)

Ochtendsessie data loss prevention met Digital Guardian op 12 juli 2016

Na onze ochtendsessie in het teken van endpoint security van vrijdag 17 juni jl., kondigen we hierbij onze laatste ochtendsessie voor de zomervakantie aan. Na de zomervakantie starten we weer met twee nieuwe actuele onderwerpen op de agenda.

Ons volgende ‘be in control’ ochtendsessie staat geheel in het teken van maatregelen die organisaties in staat stellen om vanaf elke plek op ieder moment aan te kunnen tonen waar de waardevolle data is en wie ermee aan de slag is gegaan.

Wij besteden aandacht aan onderwerpen als data loss prevention, data visibility en data classificatie voor zowel de endpoint als de netwerkomgeving. Met het inzicht dat met deze technologie wordt verkregen kan de juiste informatie worden verstrekt ten tijde van een onverhoopt datalek. Ook zullen een aantal praktijkvoorbeelden de revue passeren.

Wij nodigen u samen met Digital Guardian uit om u op 12 juli a.s. uit te leggen hoe u met de oplossingen van Digital Guardian voordeel kunt behalen in uw bedrijfsvoering alsmede hoe u het beste de wettelijke invulling kunt verzorgen.

Wanneer u deze ochtendsessie wilt bijwonen kunt u zich inschrijven via de navolgende link: https://www.isoc24.com/nl/events/20160712-digital-guardian/. Hier staat tevens het programma.

Ook deze sessie vindt plaats in het UniePlaza te Culemborg, een centraal gelegen locatie, makkelijk te bereiken per trein of met de auto. Er is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid. Bovendien ligt de locatie op maximaal 5 minuten lopen van het station.