Datum: (603 dagen oud)

Ochtendsessie endpoint security met Carbon Black op 17 juni 2016

iSOC24 organiseert samen met haar strategische fabrikanten nog voor deze zomer een serie met ‘be in control’ ochtendsessies om u te informeren over een aantal onderwerpen die onze relaties bezig houden.

Tijdens de eerste ochtendsessie wordt u in beheersbaar tijdsbestek geleid door de vragen rondom next generation endpoint security & incident response. Dit is één van de onderwerpen waar veel organisaties nu al mee te maken hebben. Denk hierbij onder andere aan bescherming tegen ransomware en het verkrijgen van real-time inzicht van alles dat op de endpoints gebeurt. Niet alleen het vastleggen maar ook het direct actie kunnen nemen is voor het tegengaan van nog hogere vervolgschade essentieel. Daarnaast zien we dat integratie met uw huidige maatregelen en het toevoegen van threat intelligence ook steeds belangrijker wordt.

Wij zien het als onze taak om u te informeren over technologie die net weer dat stapje verder gaat als de overige beschikbare oplossingen binnen een specifiek vakgebied. Wij nodigen u daarom van harte uit om u over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van next generation endpoint security te kunnen informeren. Wanneer u deze ‘be in control’ ochtendsessie wilt bijwonen kunt u zich inschrijven via de navolgende link: https://www.isoc24.com/nl/events/20160617-carbon-black/

De sessie vindt plaats in het UniePlaza te Culemborg, een centraal gelegen locatie, makkelijk te bereiken per trein of met de auto. Er is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid. Bovendien ligt de locatie op maximaal 5 minuten lopen van het station.