Datum: (671 dagen oud)
PR: TerrierCom

ElectroStyling benoemt Gerald Schouten tot commercieel directeur

Landelijke organisatie betrekt nieuw, smart hoofdkantoor in Ede

Ede, 20 april 2016ElectroStyling, het smart interieuradviesbureau van Nederland, heeft Gerald Schouten aangesteld als commercieel directeur. Schouten is verantwoordelijk voor het uitbreiden van het netwerk van aangesloten ElectroStylisten in het land en uitbouwen van de contacten met leveranciers van smart technologie.

Ook is het centrale hoofdkantoor van ElectroStyling verhuisd naar Ede. De laatste jaren heeft ElectroStyling een sterke groei doorgemaakt. Het nieuwe kantoor, dat geheel smart is ingericht, ligt centraal en is daarmee zeer goed bereikbaar. Het dient als showcase voor de oplossingen die ElectroStyling voor klanten realiseert. Een plek waar nieuwe ideeën en concepten getest worden en producten en diensten getoond worden. Het is daarnaast een ideale plek om trainingen voor het team van landelijk opererende ElectroStylisten te organiseren.

Met het vooruitzicht op groei en nieuwe klanten was het van belang om het team uit te breiden. Schouten is bij zijn benoeming ook mede-eigenaar geworden van ElectroStyling, Volgens Rudirick de Jong, oprichter van ElectroStyling, is dit het ideale moment om de organisatie te versterken. “Gerald Schouten is een zeer ervaren Sales / Commercial director met de capaciteiten en het netwerk waarmee we ElectroStyling naar een nog hoger niveau brengen. Zijn benoeming past in onze visie voor de toekomst: Nederland Smart ready maken.”